Teugels,,

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Teugels,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:27

midgie schreef:
Ik zou zeker geen hulpteugels of scherpere bitjes gebruiken, denk dat de fout bij jezelf ligt en dat je misschien van iemand hulp kan krijgen die ziet waar jij een fout maakt, is het paard verder wel in orde, zoals het gebit b.v misschien heeft het wel ergens spierpijn en wil zo zich lang maken om een vervelend pijntje weg te krijgen, zou dat eerst eens allemaal controleren en vooral ook jezelf op fouten controleren.
Een tik geven is ook niet eerlijk, het paard weet echt niet wat het fout doet en word daar dan ook nog voor gestraft, is het je eigen paard??

Ik zeg niet dat er een tik gegeven moet worden, maar een tik is imo geen straf... Vind ook niet dat het daarvoor ooit gebruikt zou moeten worden. Voor mij is het meer een 'attentiestokje':P.

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 22:43

nee het is niet me eigen paard
Ik heb een zweep maar die gebruik ik als ik op een ander paardje moet die nogall.. slaperig is Tong uitsteken

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 23:43

Wat doet het paard bij de eigenaar zelf dan, of is het een manege paard??
En hoe maak je een slaperig paard dan wakker met de zweep??

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 20:15

Het is een manege paard,
.. En als ik been geef reageert ze er niet op en blijft gwn doorstappen met zweepje lukt het wel

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 20:16

maar dat is bij het ander paardje