Ik voor het eerst met Silvester @ work op HAW.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxtesssss

Re: Ik voor het eerst met Silvester @ work op HAW.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 09:05

Leuk paard!
Ik vind dat je hem leuk aan het lopen hebt, alleen probeer je handen iets meer te dragen (en meer een knik) maar als jij je handen meer draagt hb je vanzelf die knik en als jij die knik in je armen hebt draag je je handen vanzelf ook al meer.
Misschien nog een tip, probeer kortere passen te stappen/draven etc. je paard loopt dan misschien niet zo spectaculair, maar je kunt vanuit die rustige draf veel gemakkelijker rondrijden en ontspannen in jouw hand. Omdat je als je paard lekker voorwaarts op zijn eigen tempo draaft, je ook steeds bezig bent met je paard bij je te houden. En zo kun je nooit echt ontspannen in jouw hand en dat zie je ook op de foto's. Verder kun je vanuit die rustige draf bijv., je eigen tempo dus, veel gemakkelijker naar een middendraf, naar galop of naar stap. Ook je figuren kun je veel mooier en makkelijker uitrijden in een eigen/controleerbaar tempo.'
succes Haha!

Cyn_Sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 09:13

Figo schreef:
Leuk paard!
Ik vind dat je hem leuk aan het lopen hebt, alleen probeer je handen iets meer te dragen (en meer een knik) maar als jij je handen meer draagt hb je vanzelf die knik en als jij die knik in je armen hebt draag je je handen vanzelf ook al meer.

Toevallig heb ik het hier eergisteren met mijn instructrice overgehad. Knipoog Ik hield idd mijn handen verkeerd. (Waardoor die knik ook nooit kwam in mijn armen) Ik heb nu geleerd dat ik zeg maar de zweep recht naar beneden moet wijzen daardoor kan ik gelijk zien of ik mijn hand recht op heb.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:00

hardstikke leuk paardje heb je daar! succes ermee en met een beetje oefening komt het allemaal wel goed!

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:17

Wat een fijne pony heb je echt heel leuk!..... ik zei al eerder het zal wel aan de naam liggen! haha..

Je rijdt erg netjes, en je pony ziet er super verzorgd uit! Pling

Cyn_Sil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 12:24

haha tja wie weet ligt het aan de naam Tong uitsteken Dankje. Het is een paard Tong uitsteken Maar veel mensen denken dat het een pony is ik denk dat dat komt door z'n verhouding hij heeft een vrij klein hoofd en een niet erg lange rug.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:06

heey ziet er goed uit. Commentaar geef je zelf al.

hij ziet er stuk beter uit, en loopt ook mooi