Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nimmedor schreef:Elisa2 schreef:Joh als GP amazone heb je toch geen slof nodig? En voor de veiligheid...een martingaal volstaat dan ook.Slof kunnen ze ook instappen,is hier in de buurt gebeurd met een GP amazone.Maar goed als je daar stage loopt,heb je er natuurlijk niet veel over te zeggen.Wel leuke paarden,die Jazz kan best lopen!
Ik ben ook geen Grand Prix ruiter!Hier het ITP topic, met de jazz in de weide
), maar ik zie nergens dat een paard met zijn hoofd tussen de benen getrokken wordt of ook maar een beetje belemmerd wordt tijdens het rijden.
OemmiejO schreef:&ik vind die slof een beetje gezeur eigenlijk. Een cap zou niet overbodig zijn (), maar ik zie nergens dat een paard met zijn hoofd tussen de benen getrokken wordt of ook maar een beetje belemmerd wordt tijdens het rijden.

kannie schreef:blablabla....waarom nou nooit eens een topic zonder gezeur zeg...pffff
je rijden ziet er goed uit, de paarden super en leuk dat je zoveel hebt geleerd daar!
de slof wordt niet gebruikt, de cap moet iedereen zelf weten dus waar gáát dit over?
trek het je niet aan, doe ik ook niet 
op deze keer na dan

gewoon lekker doorrijden, het ziet er goed en ontspannen uit

LiSSy schreef:hee Clau!! weer terug van weggeweest ja?
paardjes en het rijden ziet er heel fijn uit! je beenhouding is een stuk vooruit gegaan. op sommige foto's zit je met je bovenlijf wat vaag, maar kan ik me voorstellen als hij zo springerig is
ik ben volgend weekend weer in Almelo, dan gezellig naar Uus gaan??
dus dat zal niet gaan.
Wat gaaf!!!
Mocht je hem niet meenemen 
Nimmedor schreef:MissHis, in welk blad staat je artikel? Want dat zei ze namelijk al dat ze over hem geintervieuwt was
Professor schreef:Mooie paarden, maar waarom hebben de paarden een false knik??
Daarmee bedoel ik de knik tussen de 2e en 3e halswervel, wat op vele foto´s het hoogste punt is, wat mij geleerd is, dat het hoogstepunt alstijd tussen de oren ligt. Bovendien heb ik geleerd wanneer paarden dit hebben worden zij met te veel inwerking van hulpteugels gereden.
Die uitleg van u over veiligheid van de slofteugel daar kan ik niets mee, een slofteugel is een correctiemiddel voor verreden paarden, toch geen noodrem, voorwanneer het fout gaat.
Goed gereden paarden is mij geleerd hebben geen hulpteugels bij het rijden nodig, en ik neem toch aan dat deze paarden goed gereden zijn.
Kunt u mij dat eens uitleggen?