Anoeska27 schreef:[
Katja??? Maartje bedoel je denk ik
Jura bedoelde ik... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoeska27 schreef:[
Katja??? Maartje bedoel je denk ik
Jura bedoelde ik... 
Sies schreef:de naam van het paard viel me gelijk op, dat is een liedje!
Verder erg leuk dat je je paard opgezocht hebt.
Mijn vorige paard kwam uit canada, toen de vorige eigenaar langs kwam had ik echt het gevoel dat ik een bijzonder paard had.
En het is natuurlijk leuk om naar Amerika te gaan.!

Pollewoppy schreef:Wat leuk om Orinoco weer eens tegen te komen.
Toen hij in zijn jonge jaren in Lelystad stond, liep ik stage op die stal. Ik heb toen ook nog een paar keer gereden. Ik kan me herinneren dat het een heel vriendelijk paard was. Ik heb een keer eerder foto's van jullie gezien op bokt volgens mij, maar toen had ik hem niet herkend. Nu hij weer wat minder bespiering heeft, heeft hij dat jeugdige van toen ik hem kende en herkende ik hem weer. Leuk dat het zo goed gaat met hem en wat was hij gaaf toen jij hem reed!
Kajanus schreef:Hee Katja wat leuk om te gaan kijken naar je paard, en dat hij het daarbij ook nog eens goed getroffen heeft is helemaal geweldig..![]()
Ik heb mijn paard twee jaar geleden ook naar Amerika verkocht maar heb geen idee waar hij nu staat en bij wie en dat vind ik toch wel jammer![]()
Het is niet anders maar voor jou super dat je er leuke vrienden aan over hebt gehouden.

ik kon hem helaas niet aan houden door mijn scheiding en omdat mijn ex-man weigerde nog stalling en andere kosten te betalen was Jura zo geweldig om te helpen. Helaas bleek het na afronding van de scheiding financieel niet mogelijk hem te kunnen houden dus moest ik hem wel verkopen. Or is een Havidoff x Candyboy x Akteur en heeft een super karakter en is ontzettend mens gericht. Jura schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties!Sies schreef:de naam van het paard viel me gelijk op, dat is een liedje!
Verder erg leuk dat je je paard opgezocht hebt.
Mijn vorige paard kwam uit canada, toen de vorige eigenaar langs kwam had ik echt het gevoel dat ik een bijzonder paard had.
En het is natuurlijk leuk om naar Amerika te gaan.!
Het is inderdaad een liedje van Enya.
Dit was voor mij de tweede keer naar Amerika en het is toch altijd leuk om van alles te zien, maar het opzoeken van Orri vond ik het leukste van de vakantie.Pollewoppy schreef:Wat leuk om Orinoco weer eens tegen te komen.
Toen hij in zijn jonge jaren in Lelystad stond, liep ik stage op die stal. Ik heb toen ook nog een paar keer gereden. Ik kan me herinneren dat het een heel vriendelijk paard was. Ik heb een keer eerder foto's van jullie gezien op bokt volgens mij, maar toen had ik hem niet herkend. Nu hij weer wat minder bespiering heeft, heeft hij dat jeugdige van toen ik hem kende en herkende ik hem weer. Leuk dat het zo goed gaat met hem en wat was hij gaaf toen jij hem reed!
Wat leuk dat jij Orri kent van vroeger! En dank je wel.
Jura schreef:Misschien kun je jouw paard ook via internet terug vinden, heb je dat al geprobeerd?
ik baalde daar erg van, maar hij zag er op de foto´s wel goed uit. En nu kan ik hem niet meer vinden dus ik hoop dat hij een fijn adres gevonden heeft het was echt een heel leuk paard. 
echt heel mooi daar, en luxe, jeetje..
MoniqueT schreef:Wat leuk dat je zo je paard weer kan opzoeken. En ik kijk met een 'Amerika-oog', want ik ben maf van dit land en zit nu nog lekker in pyama op een campground in Washington DC in mijn luxe camper. Ohio moet inderdaad ook heel mooi zijn!
Wij kwamen hier trouwens vorige week een Brenderup-trailer tegen, precies dezelfde als we thuis hebben staan, met twee kasten voorin. Wij vielen bijna van onze stoelen af!
Prachtige foto's ook trouwens, mooi!
Het ziet er ook lekker ontspannen uit.

milo schreef:WOWWWWW orri!!!!
wat een lekker ding is het en blijft het toch!
manon, wat fijn toch dat hij zó goed terecht is gekomen. heel wat anders dan onze kleine pensionstal in het regenachtige lelystadecht heel mooi daar, en luxe, jeetje..
lekkere bilspieren heeft hij zeg.
ooh, ik vind het helemaal leuk om hem nog eens te zien, was altijd gek van dat dier.
orri schreef:Zijn bilspieren zijn inderdaad minder dan geweest, maar hij heeft altijd een prachtig achterwerk![]()
Het is en blijft een penny-meisjes-natte-droom-paard![]()
volgens mij heeft het het wel naar zn zin he daar? Leuk dat het zo goed klikt met de eigenaars. Zal wel goed gedaan hebben om hem na zo'n tijd weer terug te zien. altijd fijn he als het rijden na zo'n tijd nog goed gaat. Hij ziet er iig heel actief uit onder het rijden. 
zou heerlijk moeten geweest zijn toen je hem weer zag!!

).