Orinoco Flow in Ohio!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kajanus

Re: Orinoco Flow in Ohio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 11:03

Anoeska27 schreef:
[
Katja??? Maartje bedoel je denk ik Lachen

Bloos Jura bedoelde ik...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 11:05

Wat leuk om Orinoco weer eens tegen te komen.
Toen hij in zijn jonge jaren in Lelystad stond, liep ik stage op die stal. Ik heb toen ook nog een paar keer gereden. Ik kan me herinneren dat het een heel vriendelijk paard was. Ik heb een keer eerder foto's van jullie gezien op bokt volgens mij, maar toen had ik hem niet herkend. Nu hij weer wat minder bespiering heeft, heeft hij dat jeugdige van toen ik hem kende en herkende ik hem weer. Leuk dat het zo goed gaat met hem en wat was hij gaaf toen jij hem reed!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 11:25

Bedankt voor jullie leuke reacties! Lachen

Sies schreef:
de naam van het paard viel me gelijk op, dat is een liedje!

Verder erg leuk dat je je paard opgezocht hebt.
Mijn vorige paard kwam uit canada, toen de vorige eigenaar langs kwam had ik echt het gevoel dat ik een bijzonder paard had.
En het is natuurlijk leuk om naar Amerika te gaan.!

Het is inderdaad een liedje van Enya.

Dit was voor mij de tweede keer naar Amerika en het is toch altijd leuk om van alles te zien, maar het opzoeken van Orri vond ik het leukste van de vakantie. Haha!

Pollewoppy schreef:
Toen hij in zijn jonge jaren in Lelystad stond, liep ik stage op die stal. Ik heb toen ook nog een paar keer gereden. Ik kan me herinneren dat het een heel vriendelijk paard was. Ik heb een keer eerder foto's van jullie gezien op bokt volgens mij, maar toen had ik hem niet herkend. Nu hij weer wat minder bespiering heeft, heeft hij dat jeugdige van toen ik hem kende en herkende ik hem weer. Leuk dat het zo goed gaat met hem en wat was hij gaaf toen jij hem reed!

Wat leuk dat jij Orri kent van vroeger! En dank je wel. Lachen

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 11:28

Kajanus schreef:
Hee Katja wat leuk om te gaan kijken naar je paard, en dat hij het daarbij ook nog eens goed getroffen heeft is helemaal geweldig.. Haha!
Ik heb mijn paard twee jaar geleden ook naar Amerika verkocht maar heb geen idee waar hij nu staat en bij wie en dat vind ik toch wel jammer Verdrietig
Het is niet anders maar voor jou super dat je er leuke vrienden aan over hebt gehouden.

Misschien kun je jouw paard ook via internet terug vinden, heb je dat al geprobeerd?

Zeker leuk dat we er ook vrienden aan over hebben gehouden. Door het mailen had ik al wel het vermoeden dat het zou klikken, maar dat het zó zou klikken was wel erg gaaf. Lachen

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 11:29

Maartje wat super gaaf zeg!!
Hij staat zo te zien in een geweldige omgeving!!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 11:35

Mijn knappe kerel Lachen ik kon hem helaas niet aan houden door mijn scheiding en omdat mijn ex-man weigerde nog stalling en andere kosten te betalen was Jura zo geweldig om te helpen. Helaas bleek het na afronding van de scheiding financieel niet mogelijk hem te kunnen houden dus moest ik hem wel verkopen. Or is een Havidoff x Candyboy x Akteur en heeft een super karakter en is ontzettend mens gericht.

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 12:20

Jura schreef:
Bedankt voor jullie leuke reacties! Lachen

Sies schreef:
de naam van het paard viel me gelijk op, dat is een liedje!

Verder erg leuk dat je je paard opgezocht hebt.
Mijn vorige paard kwam uit canada, toen de vorige eigenaar langs kwam had ik echt het gevoel dat ik een bijzonder paard had.
En het is natuurlijk leuk om naar Amerika te gaan.!

Het is inderdaad een liedje van Enya.

Dit was voor mij de tweede keer naar Amerika en het is toch altijd leuk om van alles te zien, maar het opzoeken van Orri vond ik het leukste van de vakantie. Haha!

Pollewoppy schreef:

Wat leuk dat jij Orri kent van vroeger! En dank je wel. Lachen

Opent winamp en gaat gelijk even luisteren...

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 12:35

Jura schreef:
Misschien kun je jouw paard ook via internet terug vinden, heb je dat al geprobeerd?

Ja en toen stond hij alweer te koop Verdrietig ik baalde daar erg van, maar hij zag er op de foto´s wel goed uit. En nu kan ik hem niet meer vinden dus ik hoop dat hij een fijn adres gevonden heeft het was echt een heel leuk paard.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 13:58

Sies, mooi nummer he? Lachen

Kajanus, jammer dat hij is doorverkocht. Je zou ook aan de vorige eigenaar kunnen vragen of die weet waar het paard naartoe is gegaan?

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 14:04

Wat leuk dat je zo je paard weer kan opzoeken. En ik kijk met een 'Amerika-oog', want ik ben maf van dit land en zit nu nog lekker in pyama op een campground in Washington DC in mijn luxe camper. Ohio moet inderdaad ook heel mooi zijn!

Wij kwamen hier trouwens vorige week een Brenderup-trailer tegen, precies dezelfde als we thuis hebben staan, met twee kasten voorin. Wij vielen bijna van onze stoelen af!

Prachtige foto's ook trouwens, mooi!

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 14:27

Wat leuk Maartje die foto's en wat is het mooi daar SUPER hoor!!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:39

WOWWWWW orri!!!!

wat een lekker ding is het en blijft het toch!
manon, wat fijn toch dat hij zó goed terecht is gekomen. heel wat anders dan onze kleine pensionstal in het regenachtige lelystad Haha! echt heel mooi daar, en luxe, jeetje..
lekkere bilspieren heeft hij zeg.

ooh, ik vind het helemaal leuk om hem nog eens te zien, was altijd gek van dat dier.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 17:46

Devine, dank je!

Milo, wat leuk dat jij Orri ook kende. Zijn bilspieren zijn juist wat minder geworden hoor, maar nog steeds niet verkeerd misschien. Knipoog

MoniqueT schreef:
Wat leuk dat je zo je paard weer kan opzoeken. En ik kijk met een 'Amerika-oog', want ik ben maf van dit land en zit nu nog lekker in pyama op een campground in Washington DC in mijn luxe camper. Ohio moet inderdaad ook heel mooi zijn!

Wij kwamen hier trouwens vorige week een Brenderup-trailer tegen, precies dezelfde als we thuis hebben staan, met twee kasten voorin. Wij vielen bijna van onze stoelen af!

Prachtige foto's ook trouwens, mooi!

Wat leuk, wij zijn aan het einde van onze vakantie ook 2 dagen in Washington DC geweest, waar zit je precies? Verder zijn we in Westchester geweest (en we hebben 1 van de mooiste ruitersportzaken gezien, in Bedford) en op Fire Island.

Wat grappig van die trailer!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:43

Wow, wat ziet het 't daar super mooi uit zeg! Wow!

Leuk paardje ook, ziet er netjes uit Lachen

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 19:29

Wauw wat ontzettend mooi is het daar! Die bak! En die auto&trailer! Wauw! Kwijl
Fijn dat je paard het ook zo naar zijn zin heeft. Lachen Het ziet er ook lekker ontspannen uit. Ja

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:21

milo schreef:
WOWWWWW orri!!!!

wat een lekker ding is het en blijft het toch!
manon, wat fijn toch dat hij zó goed terecht is gekomen. heel wat anders dan onze kleine pensionstal in het regenachtige lelystad Haha! echt heel mooi daar, en luxe, jeetje..
lekkere bilspieren heeft hij zeg.

ooh, ik vind het helemaal leuk om hem nog eens te zien, was altijd gek van dat dier.

Zijn bilspieren zijn inderdaad minder dan geweest, maar hij heeft altijd een prachtig achterwerk Knipoog
Het is en blijft een penny-meisjes-natte-droom-paard *LOL* Bloos

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 08:49

orri schreef:
Zijn bilspieren zijn inderdaad minder dan geweest, maar hij heeft altijd een prachtig achterwerk Knipoog
Het is en blijft een penny-meisjes-natte-droom-paard *LOL* Bloos

Hihi, dat is ie zeker! Haha!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:09

Wat een mooie omgeving waar hij staat, nette boxen, ik wil al helemaal zo'n buiten-en binnenpiste. Haha! volgens mij heeft het het wel naar zn zin he daar? Leuk dat het zo goed klikt met de eigenaars. Zal wel goed gedaan hebben om hem na zo'n tijd weer terug te zien. altijd fijn he als het rijden na zo'n tijd nog goed gaat. Hij ziet er iig heel actief uit onder het rijden.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:12

Leuk zeg dat je hem bent gaan opzoeken, leuk dier

Srtha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:46

zoow wil ik mijn paardje ook wel stallen zo mooi!!:D

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 13:02

wat een super mooi verhaal zeg! gewoon je paard weer opzoeken.. Lachen zou heerlijk moeten geweest zijn toen je hem weer zag!!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 21:36

@ Jura: wij zaten op een camping in College Park, een buitenwijk aan de noordkant. Wij zijn camperfanaten en dit is onze vierde reis op deze manier. We hebben er vier dagen gezeten en vrienden in Virginia bezocht. Verder een grote toer gemaakt. Kijk via onze site (onderschrift) maar naar ons reisplan en -verslag!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 21:52

Wat een omgeving Vingers aflikken Lovers
Erg mooie foto's en supertof dat je hem opgezocht heb!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:46

Wauw dat ziet er gaaf uit Jura!!! Inderdaad een groot verschil met de Ori van nu en de Ori van toen jij hem nog reed. Wel leuk dat je nog zo goed contact met die mensen hebt (en natuurlijk altijd een leuk vakantie adres rijker!! Clown ).

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 11:33

Hee wat leuk om te zien dat hij het daar zo fijn heeft. Is toch een hele geruststelling lijkt mij. Accomodatie is iig echt super mooi, daar heeft hij het mee getroffen. En de nieuwe eigenaar lijkt er ook erg blij mee te zijn. Leuk dat je hem zo nog een keertje kon opzoeken. Lijkt me een leuke ervaring.
Hij ziet er idd knapper uit wanneer jij hem reed. Maar iedereen moet zijn ervaring op kunnen doen en hij lijkt een braaf leerpaard!