Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

joyce B schreef:Leuk om het paard van je bokt-naam eens in actie te zien!
Heb je hem voorheen wel gestart of is hij nog jong?
maar die van jou ziet er idd we heel fors uit zeg! corina_90 schreef:mooi paard hoor![]()
ik heb ook n negro dat zijn ook gewoon van die berenmaar die van jou ziet er idd we heel fors uit zeg!

_karin_ schreef:Ontzettend leuk dier! Toont inderdaad erg groot. Ik irriteer me wel aan die bruine (strijk?)vlek op je bandage maarja, perfectionisten he. Het ziet er echt super uit allemaal, jammer dat je hem wegdoet!
BasiNami schreef:Nou heb ik Vaj ook eens onder het zadel gezien, het zag er hartstikke goed uit! Succes met de verkoop!!!
lizzy1 schreef:Wat een leuke Negro. Wij hebben nu een veulen van Negro en is nu al super eigenwijs, maar hardstikke lief.
Mag ik vragen hoe het karakter is van jouw Negro, want ik hoor verschillende dingen over Negro afstammelingen. Ben gewoon benieuwd hoe andere Negro's zijn.
Succes verder, maar dat zal wel lukken met zo'n leuk beest.

sindaspecial schreef:Wow mooi hoor en lekker groot. Als je hier geen liefhebber voor vindt dan weet ik het niet. lekker ding
zerena schreef:Heej minke, ziet er goed uit!!
Maar ik vind hem je helemaal niet misstaan hoor, ik vind jullie eigenlijk wel een hele mooie combinatie.
)