Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jolienn schreef:Probeer niet te gaan liggen op de hals van je paardAls ie nu zn hoofd 1 cm omhoog doet heb je een neus-hals-confrontatie
En als ik jou was zou ik laarzen/chaps aan doen, maargoed dat is je eigen keuze
Erg mooi dier wel. Succes

wel leuk hoor 
mhtimmerwerk schreef:goh zeg gezellig weer, deze dame weet heel goed waar ze mee bezig is ik heb zelf erbij gereden en lutin maakt wel degelijk zijn rug bol waardoor ze op dat moment niet anders kon.
op de foto's ziet het er misschien niet zo uit, miss op de volgende wel.
suziej waarom moet zij verantwooding aan jou afleggen???
MissDonna schreef:mensen als jullie het allemaal zo perfect weten, plaats dan een rits fotos van jullie zelf met springen? En als alles zo fout is wat felic doet ben ik benieuwd wat jullie rijden? Ik word soms zo gek van dat gezeur/commentaar dat mintens 10x herhaald word.
FeeY rijd Lutin bij, en springt niet officieel en ook niet dagelijks. Gewoon af en toe.
Gr, Madieke
vast allemaal weer onzin en gelul wat ik net zei.. ?!
MissDonna schreef:mensen als jullie het allemaal zo perfect weten, plaats dan een rits fotos van jullie zelf met springen? En als alles zo fout is wat felic doet ben ik benieuwd wat jullie rijden? Ik word soms zo gek van dat gezeur/commentaar dat mintens 10x herhaald word.
FeeY rijd Lutin bij, en springt niet officieel en ook niet dagelijks. Gewoon af en toe.
Gr, Madieke

) En Randy is echt de bruutste springer hoor Linda O-) MissDonna schreef:mensen als jullie het allemaal zo perfect weten, plaats dan een rits fotos van jullie zelf met springen? En als alles zo fout is wat felic doet ben ik benieuwd wat jullie rijden? Ik word soms zo gek van dat gezeur/commentaar dat mintens 10x herhaald word.
Gr, Madieke

MissDonna schreef:Omdat de TS een goede vriendin van mij is. En Meestal is er altijd gezeur als zij ( of iemand anders ) foto;s plaatst. En daar word ik een beetje schijziek van snap.
Maar bemoei me er verder niet meer mee.
Ik vind dat Feey het netjes doet. Top hur fee
MissDonna schreef:Omdat de TS een goede vriendin van mij is. En Meestal is er altijd gezeur als zij ( of iemand anders ) foto;s plaatst. En daar word ik een beetje schijziek van snap.
Sterre2000 schreef:MissDonna schreef:Omdat de TS een goede vriendin van mij is. En Meestal is er altijd gezeur als zij ( of iemand anders ) foto;s plaatst. En daar word ik een beetje schijziek van snap.
Nee dat snap ik niet.. Want met dat wat jij noemt gezeur... Geven wij alleen maar tips, we kraken er toch niet tot de grond aan toe af ofzo? Als je foto's op HAW plaatst is het normaal dat je commentaar krijgt! En daar hoef je dan niet zo raar op te reageren, helemaal niet als je de TS niet bent, die misschien wel wat in ons commentaar ziet en er serieus mee bezig wil!
Chocotof schreef:MissDonna schreef:Omdat de TS een goede vriendin van mij is. En Meestal is er altijd gezeur als zij ( of iemand anders ) foto;s plaatst. En daar word ik een beetje schijziek van snap.
Nou nou gezeur..
Oke, iedereen blijft maar hameren op die verlichte zit
maar dat heb je als je in HAW plaatst.
Ik denk dat de volgende keer dat de TS gaat springen
er namelijk aan denkt niet zo op de hals te hangen
en dan is haar houding er veel beter op geworden.

Citaat:feey
Citaat:Alchemy_Goth: HAW is bedoeld voor rijtechnisch commentaar,
zowel positief als negatief.
Mensen die niet tegen kritiek kunnen moeten dan ook geen foto's
plaatsen.
Alleen ik denk dat het naar 100 keer wel een beetje duidelijk wordt