Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loesje88 schreef:_anton_love_ zou je svp Algemeen Beschaafd Nederlands willen typen? over het algemeen leest dat gewoon makkelijker. (bovendien ook een bokt regel)

Want ik doe het echt niet expres
Let je ook op dat je niet met je volle gewicht aan de neus van het paard hangt? Daar lijkt het nl op bij steigerfoto 2, en zo zou je het neusbeen van Thijmen kunnen breken
_anton_love_ schreef:Loesje88 schreef:_anton_love_ zou je svp Algemeen Beschaafd Nederlands willen typen? over het algemeen leest dat gewoon makkelijker. (bovendien ook een bokt regel)
En wat als ik dat niet kan
Ik ben dislecties en het gebeurt gewoon ! ik lees het wel door maar zie het later pas heb ik heel vaak maar zal der beter op leren letten maar ga der niet mee spotten alsjeblieftWant ik doe het echt niet expres
![]()
Wel bedankt dat je het infomeert
_anton_love_ schreef:Steigeren ( geen comentaar over !)
_anton_love schreef:Geen commentaar over me zit want thymen is 3 dagen geleden op me gevallen met het rijden, OP het land waren we aan het crossen hij glee op een of andere manier uit en viel op zijn saai boven op mij.
dus heb erge last van me been enzo.
En cap is eigen keuse
Citaat:Bokt is een discussieforum. Als je van te voren al aangeeft geen commentaar te willen over je cap of gebrek daaraan, de ligging van je zadel, je houding, of wat dan ook, geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling, daarom worden topics met zulke zinsnedes gesloten.