Fries @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KiekKiek

Re: Fries @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:09

Ik bedoel het niet aanvallend maar ik vind het zelf niet echt slim om zulke foto's op bokt te plaatsen, niemand kan hier namelijk commentaar bij geven omdat dit natuurlijk geen training is.
Voorderest vind ik het er allemaal zeer onverantwoordelijk uitzien, al geef je zelf al aan dat dat eigen keuze is...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:09

TS je paard is prachtig maar zoals jij hier praat(alsjeblieft leer ABN)en reageert tegen de mensen die commentaar geven is erg kinderachtig.
ik hoop dat je er wat van geleerd hebt,verder commentaar is niet nodig om te herhalen Lachen

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:10

_anton_love_ zou je svp Algemeen Beschaafd Nederlands willen typen? over het algemeen leest dat gewoon makkelijker. (bovendien ook een bokt regel)

_anton_love_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 10:10

Bedankt voor de reactie Knipoog

_anton_love_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 10:12

Loesje88 schreef:
_anton_love_ zou je svp Algemeen Beschaafd Nederlands willen typen? over het algemeen leest dat gewoon makkelijker. (bovendien ook een bokt regel)

En wat als ik dat niet kan Lachen
Ik ben dislecties en het gebeurt gewoon ! ik lees het wel door maar zie het later pas heb ik heel vaak maar zal der beter op leren letten maar ga der niet mee spotten alsjeblieft Tong uitsteken Want ik doe het echt niet expres Lachen

Wel bedankt dat je het infomeert Haha!

Havanna__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:17

Over het steigeren zal ik zoals je vraagt geen commentaar geven, maar het rijden vind ik er ook erg gespannen uitzien!

En dan met gympen en zonder cap... erg gevaarlijk, maar jij kan er volgens mij ook niet veel aandoen, aangezien je volgens mij geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel hebt... Vork

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:35

Tja...ik ken het gevoel van eigenlijk niet mogen/ kunnen rijden, maar zo graag willen! Waarschijnlijk was ik er ook wel een paar rondjes op geklomen. Volgens mij rijd je standaart zonder cap, gezien je opmerking, en gympen...je kunt er niet mee in beugels blijven hangen als je de beugels uit hebt Knipoog
Het steigeren op zich is stoer, maar niet zo slim om te doen met een losliggend dekje Clown Let je ook op dat je niet met je volle gewicht aan de neus van het paard hangt? Daar lijkt het nl op bij steigerfoto 2, en zo zou je het neusbeen van Thijmen kunnen breken Knipoog

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:41

_anton_love_ schreef:
Loesje88 schreef:

En wat als ik dat niet kan Lachen
Ik ben dislecties en het gebeurt gewoon ! ik lees het wel door maar zie het later pas heb ik heel vaak maar zal der beter op leren letten maar ga der niet mee spotten alsjeblieft Tong uitsteken Want ik doe het echt niet expres Lachen

Wel bedankt dat je het infomeert Haha!

ik vind het er ook erg gevaarlijk uit zien..
en over dislectie gesproken dat is onzin want ik heb het ook en dan weet je heel goed wat je typt.
en als je dat niet op het 1ste moment zie lees het dan even 4 keer na voor je op versturen drukt..
want dat zijn bokt regels en daar moet je je aan houden..
en als je niet weet hoe je het schrijft bestaan er altijd woordenboeken Knipoog

maar je fries ziet er erg leuk uit en ik denk als je echt goed met hem aan het werk ga dat je meer kan bereiken dan alleen dit Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:48

_anton_love_ schreef:
Steigeren ( geen comentaar over !)

en
_anton_love schreef:
Geen commentaar over me zit want thymen is 3 dagen geleden op me gevallen met het rijden, OP het land waren we aan het crossen hij glee op een of andere manier uit en viel op zijn saai boven op mij.

dus heb erge last van me been enzo.
En cap is eigen keuse Knipoog

Zoals in http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=564075 te lezen is:
Citaat:
Bokt is een discussieforum. Als je van te voren al aangeeft geen commentaar te willen over je cap of gebrek daaraan, de ligging van je zadel, je houding, of wat dan ook, geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling, daarom worden topics met zulke zinsnedes gesloten.

Daarom een slotje op dit topic.