Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sammie schreef:Ik vermoed dat ts zelf ook stagiaire oid is, als zij nl. een hogere functie zou hebben dan heeft ze het recht wel om te corrigeren.
En in dat geval is ook mijn advies: Bemoei je er niet mee. Dat is niet jouw taak.

Alani schreef:TS je hebt het super goed gedaan en hopelijk opgelost.
Je er niet mee bemoeien vind ik het slechtste advies wat gegeven kan worden. Wat deze stagaire doet is een vorm van dierenkwelling en das een stuk minder zacht uitgedrukt dan paardonvriendelijk rijden. Over dierenmishandeling cq -kwelling hebben velen de mond van vol en als er dan iets voordoet in zijn/haar omgeving is het 'niet mee bemoeien, is niet jouw verantwoordelijkheid"???? Ik denk dat dit de verantwoordelijkheid van ons allemaal is. Een dier kan niet praten en als de signalen die het paard afgeeft niet worden opgepakt, is het tijd dat omstanders hun mond open doen.
Ik vind het hartstikke goed van je dat je actie hebt ondernomen en hopelijk kan ze haar rijstijl veranderen!