Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
) kissmeB schreef:probeer een ostheopaat..?misschien heeft hij wel wat in zijn rug(wat vaak door DA over het hoofd wordt gezien!!)
mijn paard had door een val of e.d zijn ruggenwerfel verschoven en daardoor ook zijn rib was verschoven.....waardoor ik precies op de rib dreef..en ze werd strak in der lijf bij doorzitten waardoor ik in mn proef alleen maar met handrem reed na de ostheopaat is het enorm verbeterd!

Als we met meer zijn reageert hij misschien ook niet echt op mij (alhoewel ik hem dan gewoon dan laten stappen ofzo terwijl de rest wegdraaft of galoppeert en hij pas weer gaat lopen als ik de hulpen geef) maar hij laat dan toch niks merken dat hij ergens last van heeft ofzo

Op de 1 of andere manier heeft hij 1 padje waar hij wel loopt, en daar laat ik hem dan ook meestal gaan. Gewoon lekker in galop in verlichte zit (voor zover ik dat kan in het boomloos
) en dat gaat goed
Weet niet waarom hij daar wel loopt en de rest van de tijd op de andere paden niet, maarja, ik ga hem dan ook niet tegenhouden

Want ik ga het zeker proberen
)
:Als hij niet reageert op jouw beenhulp geef je hem een schop, reageert hij nog niet geef je hem een schop met een tik, reageert hij nog niet een paar schoppen en tikken. Veel overgangen rijden en je benen stil houden op de momenten dat je geen been geeft. Jouw paard klinkt nogal lastig dus ik zou het voorderest niet weten.