Lady in black @ dubbele longe work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: Lady in black @ dubbele longe work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:45

Wat een lekker ding Vingers aflikken

Ziet er goed uit zus Ja Longeercirkel is mooi geworden Ja

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:04

Ziet er netjes uit! Mooie longeercirkel trouwens! Ja

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:14

Darmoortje Lovers Ze is zo stoer!
Vind het nog steeds zo leuk om HAW foto's van haar te zien, zo super dat het zo goed gaat/blijft gaan Hyper!
Ze ziet er weer goed uit hoor.

ni3ki3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:27

Nog even over de reactie van amanda. Hier ben ik het echt NIET mee eens.. Zo trek je een paard over de kop en rek je de rug verder uit dan nodig, terwijl je paard er nog niet aan toe is...Hij MOET zo over de rug uitgerekt worden en je krijgt GEEN ONTSPANNEN voorwaarts neerwaarts.
Dit is tevens de reden waarom er vaak veel kritiek is over een slofteugel.
Zo trek je een paard over de kop. NIET DOEN, echtwaar!!
Ik maak de longeerlijn altijd zo vast bij mijn paard, alleen doe ik de lijn eerst door de singel, dan door het bit en vervolgens klik ik hem aan een ring.. meestal de ena bovenste, zodat ze meer op teugel hoogte zitten. (dus meer in de hoek hoe de teugels ook vallen als je onder het zadel rijdt).
Het paard kan zelf bepalen hoe laag of hoog die komt, wanneer ik het goed doe zal die voorwaarts neerwaarts zijn.
Maak je de teugels onder de buik vast moet ie neerwaarts, terwijl Meestal de juiste spieren daar nog niet goed genoeg voor opgerekt zijn, dit komt naar mate je goed voorwaarts en op beide handen hebt losgewerkt in kleine, grote, langzame en wat snellere voltes.

Maak alsteblieft nooit je slof of dubbele longe onder de buik vast (TUSSEN DE VOOR BENEN) Als je iets vraagt in je handen drek je hem al verder naar beneden, je maakt een paard zo erg vast, strak in de rug en soms gaan ze zelfs op slot in de rug.
echt niet doen..
succes verder, vind het er wel leuk uitzien.
Stelling is niet optimaal, maar de ontspanning en rust is er wel..

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:39

Was je de eerste?

Ziet er goed uit Ja

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 21:03

Nee, er was er duidelijk al een in geweest die de boel had om gespit Vork

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 21:21

Dat zou niet moeten kunnen toch Clown

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 21:25

In princiepe niet, maar hij is nog niet echt goed nat geweest, 3 dagen regen en we hebben 'n ander verhaal Vork
Hoop ik Nagelbijten / Gniffelen

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 17:56

Had de foto's nog niet gezien. Damoortje ziet er echt goed uit. Ga het binnenkort ook eens proberen dubbele longeerlijn, vond het in de binnenbak toch een beetje groot, maar in de cirkel moet het makkelijk gaan.

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 17:15

Wat ziet ze er toch goed uit, mijn complimenten hoor! Met dit werk er straks weer naast zal ze nog meer vooruit gaan, dat weet ik zeker. Ze is indd nog niet goed over haar rug, maar zoals je al zegt zijn daar genoeg redenen voor die je niet 1,2,3 in de hand hebt. Dat komt mettertijd helemaal goed Ja Ik zou de longe overigens zo laten, want de aanleuning moet ze toch echt zelf zoeken, die kun je niet afdwingen met dat ding tussen der voorbenen vast doen. Of nou ja, dat kan wel, maar dan is de ontspanning weer ver te zoeken. Kortom, gewoon zo doorgaan, ze gaat vanzelf die rug loslaten als je der straks als ze niet meer zo hyper is, kan gaan bijdrijven.

Mag ik trouwens x je longe lenen om uit te proberen bij Deen? Schijnheilig

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 21:21

Ja hoor Lachen
Ik had Deen btw hierna gelongeerd, loopt ze dat bakje in, heel spannend natuurlijk Clown Stap ze op de lijn knalt ze met d'r kop in het zand Rolleyes heel d'r neus onder Clown Dies ook lekker handig he Clown Ze stond echt zo te kijken van "ookeej" en nu weer verder Huilen van het lachen

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:25

Muwhahahahaha heel herkenbaar ROFL Je moet echt voor dat paard opletten, want ze ziet het gewoonweg niet als met andere dingen bezig is. Op buitenrit is idem he. Als jij niet kijkt waa ze der poten neerzet, gaat het geheid fout. Subtiel paard heb ik toch Huilen van het lachen