Dankjulliewel voor de berichtjes. 
RoughRebel schreef:Wat supergaaf voor je! En wat leuk om het verschil te zien met de eerste foto en dan nu!! Wat ga je met haar doen na januari als ik zo nieuwsgierig mag zijn??
Vanaf januari gaan we stil aan denken aan de verkoop... Ik word helemaal niet goed bij het idee, maar het is weloverwogen.
Suzan_kalim schreef:Ziet er goed uit!
Waarom ga je niet met haar verder tussen de paarden, doe ik ook vanaf 1 januari:)
Leuk dat je bij de paarden verder gaat. 
Ik ben eigenlijk te groot voor Conchietje. Op de foto's lijkt het vaak nog niet zo heel erg, maar ik voel mijn zit verslechteren. Ik kom niet meer goed mee in de beweging en dat vind ik vreselijk. Om nog een beetje te kunnen drijven zit ik expres wat korter, maar daardoor krijg ik last van mijn knieën en enkels. Als ik me daar nu al niet helemaal lekker bij voel, vrees ik dat de Z1 bij de paarden al helemaal niets gaan worden. Ze is veel te jong en te goed om met pensioen te gaan. Een ruitertje voor haar zoeken is helaas geen goede optie, omdat de paarden in de lente en zomer in het grote weiland staan. We vinden het niet echt fijn om een jong meisje of jongetje daar verantwoordelijk voor te laten zijn. (De andere paarden kunnen wat opdringerig zijn en het is niet de bedoeling dat ze ontsnappen... Conchiet is heel makkelijk, maar de andere vos vindt dat zij alle aandacht zou moeten krijgen en dan moet je haar even duidelijk maken dat ze op dat moment niet aan de beurt is.) En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan.
Ik weet alleen niet of ik het wel aan kan haar te verkopen. Als iemand er over begint, schiet ik helemaal vol. En ik ben vorig jaar bijna gezakt, omdat Dylan de dag na mijn laatste examen vertrok naar zijn fokker. Pff, daar was ik gewoon ziek van. En dat was dan het paard van mijn moeder, waar is af en toe eens op zat. Dit zal nog wel 100x erger worden.
Goed. Nu moet ik er zelf ook even over ophouden.