Jammer dat we nu al niet meer samen kunnen rijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder niet gaan klemmen met je benen, maar probeer echt druk op de beugels te zetten met de onderkant van je voet zodat ze niet onder de bal van je voet vandaan schieten. Als jij met je benen gaat klemmen kun je je hakken niet omlaag drukken. Wel moet je je knieen aansluiten op je zadel.
)
hijs gewelkdig samen met jou
! Alleen je hakken he !
ik ken het ! xx saaraah schreef:Leuk paard zeg!
Waarom heb je er eigenlijk geen sperriem aan?
En hoe kom je eigenlijk aan dat Scapa dekje? Of zijn die nieuw?
Misschien kan je beter ook je beugels wat langer doen?
. Scapa dekje is niet van mij, we hebben er wel nog eentje maar ik heb geen idee waar de eigenares die vandaan heeft. Ze zijn al best oud volgens mij.
. Beugels korter, langer en zonder. Alleen ik denk dat als ik langer ga zitten dat ik ze dan juist minder omlaag houd omdat ik dan amper het zadel uit kom; dus weer op mijn tenen ga staan. Het is een springzadel btw
. (Heb keuze uit spring- en dressuur zadel maar dress ligt niet zo goed).
. Ik betrap me er iig wel steeds op
bliksem schreef:Leuke foto's suus, vooral de eerste is gaaf.
Jammer dat we nu al niet meer samen kunnen rijden.
marrianne schreef:heeeeeeeeeeeei suus
ik wist helemaal niet dat nemo een du bois is joh
maar het ziet er netjes uit hoor
sexy zo geschoren
Citaat:Wat heb je je dekje mooi met je peesjes gecombineerd Nee grapje hoor Ik rij zelf ook altijd zo rond
!

marjolein88 schreef:heey Suus ! mooie foto's ! en hij wordt steeds NOG mooier!
. Komt omdat het familie is van jou pony's he haha (slijmslijm
).aerdenhout1 schreef:Je hebt een heel leuk paard! Is hij nu van jezelf of rijd je hem voor iemand anders? Als het nu je eigen paard is....verkoop allebei de zadels en koop een lekker dressuurzadel terug. Een 2 de hands is echt niet zo heel duur en het zal voor zowel jou als het paard een stuk plezieriger rijden. Een sperriempje is trouwens ook de kosten niet.
Cristina schreef:Alweer een "du Bois" pony at work! Dat gaat wat worden hoor! Mag ik zijn afstamming...ik kon hem nl. niet vinden op de Du Bois site en ik ben daar altijd erg in geinteresserd![]()
Veel succes!!
niet aan het zadel. Het zorgt ervoor dat het bit stiller in de mond ligt.
.
suus_ schreef:saaraah schreef:Leuk paard zeg!
Waarom heb je er eigenlijk geen sperriem aan?
En hoe kom je eigenlijk aan dat Scapa dekje? Of zijn die nieuw?
Misschien kan je beter ook je beugels wat langer doen?
De sperriempjes zijn allemaal kwijt of zitten aan een ander zadel, voor de lesjes zodat die kids zich kunnen beethouden. Scapa dekje is niet van mij, we hebben er wel nog eentje maar ik heb geen idee waar de eigenares die vandaan heeft. Ze zijn al best oud volgens mij.
Btw ik ga het allemaal proberen. Beugels korter, langer en zonder. Alleen ik denk dat als ik langer ga zitten dat ik ze dan juist minder omlaag houd omdat ik dan amper het zadel uit kom; dus weer op mijn tenen ga staan. Het is een springzadel btw
. (Heb keuze uit spring- en dressuur zadel maar dress ligt niet zo goed).
En chaps, haha, daar moet ik nog ff naar zoeken maar bedankt!
Jethafa, volgens mij ook. Ik betrap me er iig wel steeds op