Future (Westfaler) en Welsh talent Any Moment @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sunnymay

Re: Future (Westfaler) en Welsh talent Any Moment @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 15:00

shemar schreef:
Wat een mazzel hebben die meiden toch weer, dat komt helemaal tip top in orde met jouw hulp daar twijfel ik niet aan Haha!

Heb zeker mazzel met deze meiden. Helaas komen ze na de herfstvakantie nog maar 2x per week.....
Ze zijn vaak laat uit met school en de winter komt er aan en dan laat je niet een 13 jarig meisje in de polder fietsen in het donker...

Mandoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:29

Mag ik even melden dat je echt geweldige paarden hebt?

Vind het er echt best keurig uitzien, komt helemaal goed met deze meiden hoor!

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:00

Wat een geweldige paarden heb jij zeg! Wow!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hiervoor eigenlijk alleen Zsazsa kende, en daar ben ik al echt helemaal verliefd op, wat een paard... Lovers Als ik dichter in je buurt zou wonen zou ik me zo aanbieden als ruiter! Ja (ben helaas alleen geen M/Z ruiter Knipoog).
Maar terug naar deze twee: Super hoe je ermee omgaat, met zowel de paarden als de meisjes! Als jij ze zo blijft begeleiden wordt de houding e.d vanzelf beter, volgens mij hebben ze het geweldig getroffen!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 08:03

Ziet er goed uit hoor Sas! met je knappe paardjes Lovers
Ik kom ook wel een keertje op een zaterdag ofzo dan kan ik even kennismaken met hun want Sharon en Eveline had ik nog niet gezien haha Tong uitsteken Nou ja wel op school maar zij weten natuurlijk niet wie ik ben Knipoog of een keer in de vakantie. nou komt wel goed. ik ga nu je mail lezen Knipoog

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 09:44

ziet er niet slecht uit hoor sas Knipoog Op een manege leer je lang niet zoveel als waneer je echt zelf gaat rijden op andere paarden,, moet er niet aan denken hoe ik een jaar geleden reed Bloos

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:44

Ziet er goed uit, erg leuke paarden! Hoeveel paarden heb je nu eigenlijk?

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 19:23

Mirjammie schreef:
Wat een geweldige paarden heb jij zeg! Wow!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hiervoor eigenlijk alleen Zsazsa kende, en daar ben ik al echt helemaal verliefd op, wat een paard... Lovers Als ik dichter in je buurt zou wonen zou ik me zo aanbieden als ruiter! Ja (ben helaas alleen geen M/Z ruiter Knipoog).
Maar terug naar deze twee: Super hoe je ermee omgaat, met zowel de paarden als de meisjes! Als jij ze zo blijft begeleiden wordt de houding e.d vanzelf beter, volgens mij hebben ze het geweldig getroffen!

Bedankt voor je enthousiasme over mijn paarden. Ben ook trots op me, maar ook iemand die vind, wie het kleine niet eerd, is het grote niet weerd. Werk er hard voor, ben er zuinig op, dus ook met mijn verzorgmeisjes! Haha!

@ Mandoline : Dank je!!

@ Negerzoen: Jij kent mijn paardjes IRL! Vandaag nog gezien! Knipoog En de meiden, die zie je vast een keer op een zaterdag!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 19:30

Jura schreef:

Zsazsa, mijn zwarte toppertje. Zsazsa is een (bijna) 3,5 jarige merrie van rond de 1.72-1.74m. Zij stamt af van Rhodium x Haarlem x Nimmedor. Komt uit een predikaatrijke stam. Super bewegen en heb hoge verwachtingen van haar. Wordt over 2 weken ingereden. Planning is dat een ander wedstrijden met haar start en ze voorgebracht gaat worden op PAVO in 2008.

Any Moment, een 3,5 jarige Welsh WPBR pony, 1.44m. Zij stamt af van Aester El Nino x Condor. Lekker bewegen, super uitstraling, goed springen. Een pony waar ik in de toekomst misschien mee bij de paarden ga starten. Ik zal een ruiter voor haar gaan zoeken om mee te doen met rubriek voor 4/5 jarige pony's.

Dan staat nog Future op stal. Future is een 4,5 jarige Westfaler. Fleurop (v.Florestan I) x Julio Mariner XX. Zij is 1.60m maar oogt veel groter door haar body. Heeft een zeer sterk achterbeen. Super mak en lief in omgang. Heeft wel een gevoelig mondje met rijden en is voorwaarts (terwijl ze in omgang heel rustig is, verbazen sommige zich daarover). Of zij een blijvertje is, weet ik nog niet, omdat ik het best druk heb met werk, etc....

Allemaal merries...

@ Mii_Jessica: ik vind dat een ieder ook een kans moet krijgen om het te leren. als je laat blijken niet fanatiek te zijn, dan is die kans gauw voorbij. al zie ik dat je wilt leren... super! maar begrijp wat je bedoelt!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 21:19

sunnymay schreef:
jaggie schreef:
Wat heb je toch 2 mooie paardjes staan joh (eigenlijk 3 he, want die zwarte is ook erg sjiek, al een ruiter gevonden?).

Haha! Trots trots ( Bloos )
Eigenlijk 3 ja... Bloos Ben wel met Zsazsa bezig qua zoeken. Maar had het zelf wat druk met werk en overige dingen, dat dat nog een beetje op zich liet wachten. Maar nu moet ik wel een beetje aanstalte maken. Hier in de buurt is stalling alleen verdomd duur en dat ga ik gewoon niet betalen. En er zijn weinig mensen die mijn zwarte talent voor niks willen rijden.... Ben bang dat ik dus uit moet wijken naar andere provincie....

jaggie schreef:
Ik blijf Future erg stoer vinden, en dat jonge talentje van je ook hoor!

Future heeft een erg sterke achterhand en mooie hals die als ze goed gereden worden, super lengte kan laten geven. Ja, Future komt er wel hoor! En dat kleine talentje ook wel! hihi. Alleen pas ik wel met haar op, gezien haar jonge leeftijd....

wat jammer dat je (nog) geen ruiter kunt vinden, pff eigenlijk raar hè, heb je een goed paard en dan vind je er niemand voor...ik zou het wel weten als ik daar in de buurt woonde!

ik weet dat Future ook niet zo groot is, maar ze toont absoluut niet klein (net zoals die van mij een beetje). En ik geloof direct dat je lekker rustig aan doet met je talentje, dat komt helemaal in orde. Succes ermee.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 21:32

sunnymay schreef:
Jura schreef:

Zsazsa, mijn zwarte toppertje. Zsazsa is een (bijna) 3,5 jarige merrie van rond de 1.72-1.74m. Zij stamt af van Rhodium x Haarlem x Nimmedor. Komt uit een predikaatrijke stam. Super bewegen en heb hoge verwachtingen van haar. Wordt over 2 weken ingereden. Planning is dat een ander wedstrijden met haar start en ze voorgebracht gaat worden op PAVO in 2008.

Any Moment, een 3,5 jarige Welsh WPBR pony, 1.44m. Zij stamt af van Aester El Nino x Condor. Lekker bewegen, super uitstraling, goed springen. Een pony waar ik in de toekomst misschien mee bij de paarden ga starten. Ik zal een ruiter voor haar gaan zoeken om mee te doen met rubriek voor 4/5 jarige pony's.

Dan staat nog Future op stal. Future is een 4,5 jarige Westfaler. Fleurop (v.Florestan I) x Julio Mariner XX. Zij is 1.60m maar oogt veel groter door haar body. Heeft een zeer sterk achterbeen. Super mak en lief in omgang. Heeft wel een gevoelig mondje met rijden en is voorwaarts (terwijl ze in omgang heel rustig is, verbazen sommige zich daarover). Of zij een blijvertje is, weet ik nog niet, omdat ik het best druk heb met werk, etc....

Allemaal merries...

@ Mii_Jessica: ik vind dat een ieder ook een kans moet krijgen om het te leren. als je laat blijken niet fanatiek te zijn, dan is die kans gauw voorbij. al zie ik dat je wilt leren... super! maar begrijp wat je bedoelt!

Idd ben het helemaal met je eens hoor dat iedreen de kans moet krijgen om het te leren! We zijn toch allemaal begonnen met een beetje rondhobbelen!