Jura schreef:Ziet er goed uit, erg leuke paarden! Hoeveel paarden heb je nu eigenlijk?
Zsazsa, mijn zwarte toppertje. Zsazsa is een (bijna) 3,5 jarige merrie van rond de 1.72-1.74m. Zij stamt af van Rhodium x Haarlem x Nimmedor. Komt uit een predikaatrijke stam. Super bewegen en heb hoge verwachtingen van haar. Wordt over 2 weken ingereden. Planning is dat een ander wedstrijden met haar start en ze voorgebracht gaat worden op PAVO in 2008.
Any Moment, een 3,5 jarige Welsh WPBR pony, 1.44m. Zij stamt af van Aester El Nino x Condor. Lekker bewegen, super uitstraling, goed springen. Een pony waar ik in de toekomst misschien mee bij de paarden ga starten. Ik zal een ruiter voor haar gaan zoeken om mee te doen met rubriek voor 4/5 jarige pony's.
Dan staat nog Future op stal. Future is een 4,5 jarige Westfaler. Fleurop (v.Florestan I) x Julio Mariner XX. Zij is 1.60m maar oogt veel groter door haar body. Heeft een zeer sterk achterbeen. Super mak en lief in omgang. Heeft wel een gevoelig mondje met rijden en is voorwaarts (terwijl ze in omgang heel rustig is, verbazen sommige zich daarover). Of zij een blijvertje is, weet ik nog niet, omdat ik het best druk heb met werk, etc....
Allemaal merries...
@ Mii_Jessica: ik vind dat een ieder ook een kans moet krijgen om het te leren. als je laat blijken niet fanatiek te zijn, dan is die kans gauw voorbij. al zie ik dat je wilt leren... super! maar begrijp wat je bedoelt!