Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
springt hij die wissels helemaal goed? echt leuk

laura1987 schreef:Ik vind het net zoals alle reacties hierboven er super uitzien.
Vind het zelf minder mooi dat die voorpluk zo zit, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Storm76 schreef:Probeer (in je proef) wel je stangteugel iets strakker te houden. Als je bang bent om die dan te strak te houden kun je je teugels niet laten kruisen, dus stangteugel onder. Als je dan je pinken vrij 'openhoud' met rijden, kan je nooit te streng inwerken. Zo deed ik het ook en dat werkt prima.

GinnyBanshee schreef:wauw gefeliciteerd!!! echt super hoor!!![]()
![]()
springt hij die wissels helemaal goed? echt leuk
Voor het plaatje vind ik je eigenlijk een beetje aan de grote kant, krijg je daar op je protocol wel eens commentaar op?
Rukaro schreef:Gefeliciteerd met je winstpunt en met je debuut natuurlijk! Het rijden ziet er super uit en volgens mij hebben jullie veel plezierVoor het plaatje vind ik je eigenlijk een beetje aan de grote kant, krijg je daar op je protocol wel eens commentaar op?
Daantje1981 schreef:Ziet er erg netjes uit hoor!!!
Waar heb je gestart? Buiten losrijden binnen starten?
dan wordt hij opzekers de volgende zzL fjord! 

Loowis schreef:taacje
leuk dattie Z2 rijd
vind het rijden er nu minder uitzien eerlijk gezegd... vind je ook een beetje groot eruit zien op Taco.
verder is zijn staart heel erg mooi haha
Talonius schreef:Super goed zeg en dat met een pijnlijk stuitje! Dat je nog maar veel succes mag hebben en op naar de zzl!
Wie is de vader van je fjord? Ik heb vroeger de hengsten Bjorgardt en Drageseth nog gereden en vindt de fjord echt super leuke en lieve dieren!
[/quote]
ik vindt hem ook een super lief koppie hebben!
Echt superfoto's hoor en en hele mooie fjord!