Nieuwe aanwinst 4-jarige Wilano(V. Democraat) @ Les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ursy

Re: Nieuwe aanwinst 4-jarige Wilano(V. Democraat) @ Les

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 19:21

Oei, wat een leuk paard zeg. Hij heeft al best wat bespiering voor een 4 jarige, ook zijn front vind ik aansprekend!

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 08:26

Bedankt allemaal voor de lieve reacties Haha!
Momenteel kan ik even niet rijden omdat hij donderdag op mijn voet heb gestaan. K mag nu lekker met mijn voet omhoog liggen Sigaar K baal dr wel van hoor.

@astridastrid: Ja ik sta nu nog steeds op StalJasper, het zou ebst kunnen dat je me hebt gezien emt Teamdag, was errug gaaf Haha! .

@frieske: Dankjewel, hij is nog erg zoekerig dus vonden wij(mijn instructrice en ik) het beide een slim plan.

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 08:36

Ik vind ook dat je je handen erg breed hebt staan, en ook dat ie regelmatig t.d.h. is. Misschien moet je toch eraan gaan werken dat ie leert dat als ie ze hoofd omhoog doet hij druk voelt in z'n mond en dat als ie rustig in z'n aanleuning jij ontspant. Dan kan jij ook je handen wat hoger en meer naast elkaar houden.

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 08:46

Miss_R_Horse schreef:
Ik vind ook dat je je handen erg breed hebt staan, en ook dat ie regelmatig t.d.h. is. Misschien moet je toch eraan gaan werken dat ie leert dat als ie ze hoofd omhoog doet hij druk voelt in z'n mond en dat als ie rustig in z'n aanleuning jij ontspant. Dan kan jij ook je handen wat hoger en meer naast elkaar houden.

Daar zijn we ook precies mee bezig Vingers aflikken
als ie z'n rug wegdrukt of t.d.h. o.i.d komt, moet hij mijn hand tegenkomen, maar als hij ontspant laten we vaak ook een stukje zn hals strekken, maar k laat iig wel mijn handen ontspannen Haha!
Bedankt, het is een goede tip!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 08:48

wat een gaaf dier !!!
dat gaat helemaal goedkomen,
je zit zelf nog ietwat gespannen, maar je handen daar heb ik ook geen problemen mee, ik rijd en ik laat jonge paarden in mijn lessen altijd rijden met een wat bredere hand, zodat er op tijd en rustiger gestuurd kan worden .
je rijd m keurig hoor, alleen probeer meer te ontspannen.

het is wel een reus of niet??

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 14:04

crossmonster schreef:
wat een gaaf dier !!!
dat gaat helemaal goedkomen,
je zit zelf nog ietwat gespannen, maar je handen daar heb ik ook geen problemen mee, ik rijd en ik laat jonge paarden in mijn lessen altijd rijden met een wat bredere hand, zodat er op tijd en rustiger gestuurd kan worden .
je rijd m keurig hoor, alleen probeer meer te ontspannen.

het is wel een reus of niet??

Ik was idd wat gespannen jah, was toch wel een beetje zenuwachtig van mijn les, hoe hij het zou doen op ander terrein en les van marjolijn Kniestedt is wel heel wat.

Hij is idd erg groot, hij is nu 1.74 Bloos

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 07:56

Kijk, de knappe reus van stal!
Ziet er goed uit Carin, nu weer zorgen dat je er snel op komt en verder kan oefenen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 13:31

Leuk, foto's onder het zadel! want ik heb jullie helemaal nooit rijden! Man hij is echt reusachtig zo zeg, mijn god! Maar je past wel mooi hoor, gaat vast helemaal goe dkomen. En binnenkort naar buiten Haha!