Bagheera (Baldwin x Balzflug) at wedstrijd en training M1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ryanne_

Re: Bagheera (Baldwin x Balzflug) at wedstrijd en training M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:34

Mooi paard met los draven mooi naar beneden! ik ben daar ook mee bezig maar mijn haflinger wil nog niet zo goed neerwaards lopen... maar mijn knabstrupper wel!:D maar het gaat steeds beter...

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:38

Ziet er goed uit zeg!

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 19:19

Zoë_Iris schreef:
hee hanke, wat leuk om weer foto's te zien!
Het ziet er weer erg netjes uit en bagheera blijft gewoon geweldig!

Ha Iris, hoe is het met jou dan? Rijd je nog paard?

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 22:26

ja wel goed! had mn pols gebroken dus ik mocht een tijd niet rijden maar over twee weken mag ik weer dus dat zal dan ook zeker gebeuren...!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 09:05

Ziet er heel fijn uit, vooral ook de losrijfoto's vind ik een fijn beeld geven, dat ze zo met 'r neus naar de grond durft te gaan, dat zie ik helaas vaak genoeg anders Knipoog
Ik zag het ergens al genoemd; op sommige foto's zou ik je de tip geven je teugels íets korter te pakken zodat je handen iets verder naar voren kunnen, maar verder ziet het er echt heel goed uit!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:23

Haai Hank, mooie pics! Maar dat wist je al! Ik vind m erg fijn in de halshouding! Ja

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:31

Wanneer is jullie M2 debuut?

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 09:29

Hanmar schreef:
Ziet er heel fijn uit, vooral ook de losrijfoto's vind ik een fijn beeld geven, dat ze zo met 'r neus naar de grond durft te gaan, dat zie ik helaas vaak genoeg anders Knipoog
Ik zag het ergens al genoemd; op sommige foto's zou ik je de tip geven je teugels íets korter te pakken zodat je handen iets verder naar voren kunnen, maar verder ziet het er echt heel goed uit!

Ik vind het erg belangrijk dat ze op elk gewenst moment weer terug kan naar de basis, waarbij ik haar voorwaarts neerwaarts wil hebben, dat zijn dan ook echt de fundamenten voor mijn training.
Het is inderdaad zo dat ik op wedstrijd vaak mijn teugels iets te lang heb, door de spanning (zo af en toe Bloos ) haal ik mijn handen naar mij toe, ik zal er inderdaad op letten!
Bedankt voor je bericht

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 12:16

Gefeliciteerd met je punten en je plaatsing! Leuk weer eens foto's te zien van Geera.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 20:43

nadina schreef:
Gefeliciteerd met je punten en je plaatsing! Leuk weer eens foto's te zien van Geera.

Wat leuk Marijke dat je reageert, we moeten nog steeds een keer afspreken! Hoe gaat het met Nadina?

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:37

Hee Hank!

Weer mooie fotos van jou en bag! Haha!
Jullie blijven een top koppel!
Succes met de wedstrijden!
xxx

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 14:29

VValar schreef:
Wanneer is jullie M2 debuut?

Eesrt moet er nog heel wat geoefend worden, maar als alles voorspoedig verloopt misschien in februari!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:45

wanneer is je volgende wedstrijd?

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:18

Hey Hanke, daar is Bagheera weer, in iets afgeslankte versie Knipoog Ze ziet er super uit en is echt mooi in conditie, al vond ik dat wat dikke (weidebuikje) haar ook heel mooi staat!!

Fotos en beeld zien er weer erg fijn uit, op concours mooi in de oprichting, en thuis lekker laag en los trainen! Ga je van de winter selectie in het M1 starten, of van de winter overstappen naar het M2?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 09:21

Hi Hanke, wat een mooie foto's zeg! Bagheera is echt enorm afgevallen!! Bloos! Je hebt flink getraind zie ik wel, ik zag zelfs de buikspieren doorkomen Haha! Ik vind het rijden er keurig uitzien en ook de losrijdfoto's geven een fijn ontspannen beeld, ik kan niet anders zeggen dan; Ga zo door!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 10:09

Zo, daar zijn de foto's! Gelukkig is de buik eraf getraind, dat beest leek wel een tientonner Knipoog
Op de foto's kun je goed zien dat ze toch telkens weer een stapje vooruit gaat, ondanks dat jij er soms anderhalf uur op rondrijdt HAHA. Je weet hoe ik over je M2 debuut denk, dat heeft nog even voorbereiding nodig! Als ze er klaar voor is kun je met een rustiger gevoel starten.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 14:40

vossie schreef:
Hey Hanke, daar is Bagheera weer, in iets afgeslankte versie Knipoog Ze ziet er super uit en is echt mooi in conditie, al vond ik dat wat dikke (weidebuikje) haar ook heel mooi staat!!

Fotos en beeld zien er weer erg fijn uit, op concours mooi in de oprichting, en thuis lekker laag en los trainen! Ga je van de winter selectie in het M1 starten, of van de winter overstappen naar het M2?

Ha Vossie, leuk dat je reageert!
Van de winter ga ik zeker nog niet M2 starten, ik wil dat alles echt goed gaat voordat ik eraan begin. Dus gewoon doorkachelen in de M1 met de selecties Bloos

nadina schreef:
wanneer is je volgende wedstrijd?

Aankomende zondag in Driel, wanneer heb jij weer wedstrijd?

klomp schreef:
Hi Hanke, wat een mooie foto's zeg! Bagheera is echt enorm afgevallen!! Bloos! Je hebt flink getraind zie ik wel, ik zag zelfs de buikspieren doorkomen Haha! Ik vind het rijden er keurig uitzien en ook de losrijdfoto's geven een fijn ontspannen beeld, ik kan niet anders zeggen dan; Ga zo door!

Bedankt! Wanneer ga ik jou nu eindelijk eens zien op HAW in wedstrijdkleding? Haha!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 09:16

Ursy schreef:
klomp schreef:

Bedankt! Wanneer ga ik jou nu eindelijk eens zien op HAW in wedstrijdkleding? Haha!

hihi, dan zal ik die eerst moeten aanschaffen Haha!