Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zoë_Iris schreef:hee hanke, wat leuk om weer foto's te zien!
Het ziet er weer erg netjes uit en bagheera blijft gewoon geweldig!

Hanmar schreef:Ziet er heel fijn uit, vooral ook de losrijfoto's vind ik een fijn beeld geven, dat ze zo met 'r neus naar de grond durft te gaan, dat zie ik helaas vaak genoeg anders![]()
Ik zag het ergens al genoemd; op sommige foto's zou ik je de tip geven je teugels íets korter te pakken zodat je handen iets verder naar voren kunnen, maar verder ziet het er echt heel goed uit!
) haal ik mijn handen naar mij toe, ik zal er inderdaad op letten!nadina schreef:Gefeliciteerd met je punten en je plaatsing! Leuk weer eens foto's te zien van Geera.
VValar schreef:Wanneer is jullie M2 debuut?
Ze ziet er super uit en is echt mooi in conditie, al vond ik dat wat dikke (weidebuikje) haar ook heel mooi staat!!
Je hebt flink getraind zie ik wel, ik zag zelfs de buikspieren doorkomen
Ik vind het rijden er keurig uitzien en ook de losrijdfoto's geven een fijn ontspannen beeld, ik kan niet anders zeggen dan; Ga zo door! 
vossie schreef:Hey Hanke, daar is Bagheera weer, in iets afgeslankte versieZe ziet er super uit en is echt mooi in conditie, al vond ik dat wat dikke (weidebuikje) haar ook heel mooi staat!!
Fotos en beeld zien er weer erg fijn uit, op concours mooi in de oprichting, en thuis lekker laag en los trainen! Ga je van de winter selectie in het M1 starten, of van de winter overstappen naar het M2?
nadina schreef:wanneer is je volgende wedstrijd?
klomp schreef:Hi Hanke, wat een mooie foto's zeg! Bagheera is echt enorm afgevallen!!Je hebt flink getraind zie ik wel, ik zag zelfs de buikspieren doorkomen
Ik vind het rijden er keurig uitzien en ook de losrijdfoto's geven een fijn ontspannen beeld, ik kan niet anders zeggen dan; Ga zo door!
Ursy schreef:klomp schreef:Hi Hanke, wat een mooie foto's zeg! Bagheera is echt enorm afgevallen!!Je hebt flink getraind zie ik wel, ik zag zelfs de buikspieren doorkomen
Bedankt! Wanneer ga ik jou nu eindelijk eens zien op HAW in wedstrijdkleding?