Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Judith_M schreef:Hé! Oww vet leuk zo omgaan met paarden!Wordt langzaam jaloers...
![]()
En die cap, tja dat is je eigen keuze, niet de mijne, maar je moet doen wat je goed vindt daar hoeven de anderen niet over te oordelen geloof ik..
en verder mooie paarden
en cap is eigen keus vind ik ook wij weten niet hoe die paardjes is toch? mij mijn shet zet ik ook niet altijd een cap op mijn kop maar bij mijn welsh toch liever wel omdat hij zo heet is in zijn kop. _STS_Angels_ schreef:muiske je hebt pm (positief) kan je me terug pme?
sannuhh schreef:@ Ramiro : Als je even goed leest heb ik nu dan ook al een paar keer gezegd, ieder zo zijn eigen mening.
Ik respecteer de jouwe, ook al ben ik het er niet helemaal mee eens.
En ook op die site staan er zulke leuke en mooie fotos en video's! het ziet er echt heel leuk uit en ook bitloos en zonderzadel! Veel succes met alles! maar dat gaat zeker lukken xx
Ik heb echt bewondering voor hoe jij met je paarden om kunt gaan. Met wat voor halsring (achtig iets
) rijd je op de eerste foto?
djodjodjo schreef:Wauw, ziet er schitterend uitIk heb echt bewondering voor hoe jij met je paarden om kunt gaan. Met wat voor halsring (achtig iets
) rijd je op de eerste foto?