ellesje schreef:Ingridje16 schreef:Bedankt.
Ja ik heb al vanalles geprobeert met dat mok. Maar hij had het al heel erg lang toen ik hem kocht. Ze hebben er bij de oude eigenaren niks aan gedaan maar gewoon in het natte land laten staan dus het zit nog heel erg vast allemaal.
Gewoon volhouden, het valt nu misschien wat tegen maar het gaat echt beter als je het een lange tijd behandelt. (de meeste mensen zijn veel te ongeduldig)
Moet je effe kijken op http://www.dreamhorse.nl Dat spul heet original MTG en werkt echt goed. De smeertjes in de ruitersportzaak heb ik ook allemaal al gehad, maar helpen doet het niet al te best.
Dierenarts heeft bij mij alleen antibiotica voorgeschreven.....kost een hoop centjes voor niks.
Prisca heeft wel gelijk, ik zou ook zo snel mogelijk met hem aan de slag gaan, desnoods met bontje. Omdat hij nog zo jong is lijkt het me niet verstandig om hem zo lang niet te rijden.
De mijne flipt al als hij 2 dagen niet bereden wordt, maar de mijne is ook wel een draak(je)
Ja nouja morge komt de 3e zadelpasservice misschien zit daar een zadel bij. Hij word sinds vorige week dinsdag niet meer bereden dus zal wel meevallen.