Super paard @ dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dorieeen

Re: Super paard @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:04

Ziet er netjes uit hoor! maar mischien moet je je beugels ietsjes langer doen? Verder geef je je verbeterpunten zelf al! Tong uitsteken

Succes ermee!! Clown

MarijkeBun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:13

tessatjuh87 schreef:
Bedankt voor de reacties Lachen!. Het viel mij ook op dat ik sommige foto's vindt dat mijn beugels langer mogen, maar op sommige foto's ziet het er zo ook wel weer goed uit..Misschien probeer ik het binnenkort eens met een gaatje langer Knipoog

Heel leuk paard zeg. (knap)

Heb nog een tip. Je bekken meer kantelen, je bovenbeen proberen iets meer naar achteren te houden en meer van je kont af.

succes en komt best goed. Knipoog

ElzA_NT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:18

woow wat een gaaf paard!! ziet er echt heel aansprekend uit zeg maar ( Clown )
Verder geef je het zelf al aan Knipoog

TessB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 20:46

droefje schreef:
tessatjuh87 schreef:
Bedankt voor de reacties Lachen!. Het viel mij ook op dat ik sommige foto's vindt dat mijn beugels langer mogen, maar op sommige foto's ziet het er zo ook wel weer goed uit..Misschien probeer ik het binnenkort eens met een gaatje langer Knipoog

Heel leuk paard zeg. (knap)

Heb nog een tip. Je bekken meer kantelen, je bovenbeen proberen iets meer naar achteren te houden en meer van je kont af.

succes en komt best goed. Knipoog

Dank je Lachen, ik ga inderdaad iets te veel 'zitten' en moet mijn onderbenen wat meer naar achterhouden, ik steek ze (niet op alle foto's) iets te veel af.

eLLe_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:03

Hee, wat een leuk paard. Ze loopt netjes. Haha!
Probeer inderdaad wel aan je houding te denken. Zoals al gezegd zou het helpen als je je stijgbeugels wat langer zet, dan kun je je benen langer maken en iets meer naar achter leggen. Het lijkt alsof je ver naar achteren zit op het zadel, maar dat kan ik niet zo goed zien... Verder je schouders naar achteren en dan komt het allemaal goed Clown

TessB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 15:45

Dank je wel voor je reactie Lachen. En die houding komt wel goed ja Knipoog

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 15:49

Ten eerste, leuk paard zeg!

Een paar dingen die mij opvallen;
je binnehand is erg sterk, en ik heb ook het idee dat je teugels niet constant zijn, ze lijkt over de schouder weg te lopen op de stills, en je hebt een beetje eenstoelzit.. verder veel oefenen en dag gaat het vast goedkomen!

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 15:54

Ik ben het met bovenstaande reactie eens...
Ik vind op sommige foto's dat je veel te hard bent met je binnen hand....Ook je houding..het onderuit gezakte zitten en zelfs achterover hangen.geeft geen mooi en vriendelijk beeld..vooral niet op een foto..
Paard vind ik leuk....
Hopelijk zien we strak foto's waarin we verbetering kunnen zien..Lachen

TessB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 15:58

Klopt, op sommige foto's is mijn binnenhand inderdaad te sterk. Over mijn houding..ik weet het, is allemaal al wel een beetje gezegd Knipoog.
Ze heeft een tijd lang stil gestaan en ze is er nog lang niet goed genoeg doorheen. Het begint nu wel weer te komen en verder is het hard trainen en geduld!