Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Probeer hem goed op lengte te houden he en dat achterbeen goed actief te houden
op naar het M he
liefs
want dat heb je nodig in het M dus Daarom ga ik nog ff niet naar het M
maare Sucses in het M2 hea

) en waarschijnlijk zal hij dan ook veel makkelijker op te pakken zijn.
maar veder wat ik op het 2e filmpje aan het doen ben is verzamelen
dit deden we pas voor de 2e x en hij pikt het al aardig goed op 
haha
Kusje voor papaya (K) uukjee_lover schreef:@ karin_gracia: okee met sommige dingen ben ik het een sen met anders ook niet.. dat met op de volte ben ik het niet mee eens het lijkt allemaal beetje hard maar het is niet zo hij is namelijk niet echt heel erg gevoelig voor me hulpen.. oke ja dan weet ik wel dat hij beter aan me been moet en ja dat klopt ook en dan zullen mensen zich nu ook we gaaan afvragen warom in dan in gods naam al deze oefeningen doe,. maar dat doe ik juist om hem beter te leren reageren om hulpen van mij en om zijn achterhand beter los te krijgen en met dat verzamelen ja dat klopt dat hij zich hard maakt maar dit deden we pas voor de 2e x en ik mag dat ook alleen doen als ik in de les rij..En veder zijn we nu gewoon weer bij een nieuw stukje wat weer even wat moeilijker gaat maar daar moet die dus ook door heen gaan komen.. Veder bedankt voor je tips en bedankt voor je compliment

) Werk daaraan en het ziet er nóg beter uit 
speciaal voor jou
haha maar ja dan meotik nog wel ff iemadn vinden die goed kan fotograveren en op het juiste moment 

JeeJ uuk heeft nieuw fans

) komt de verruiming er ook mooier uit. 

uukjee_lover schreef:@ Karin_gracia: okee ik zal der op letten![]()
en ja de wedstrijd gign niet helemaal zoals geplant ik was ziek maar ik heb toch me proef kunnen rijden maar niet met genoeg kracht om hem lekker te laten lopen.. maarja ik weet me punten niet want we zijn meteen naar huis gegaan

ja ik dacht het een selectie dus ik moet wel
hehe ik bn nu weer ff rustig aan het beginnen hehe ik bn nog niet helemaal fit