Wat een supercombi is dit, hij zit er erg netjes op hoor!
*hoopt heel hard dat Jelte het ook zo leuk gaat vinden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Judibo schreef:Hee collega
Wat een supercombi is dit, hij zit er erg netjes op hoor!
*hoopt heel hard dat Jelte het ook zo leuk gaat vinden* (ga nu even in je profiel spieken
)
Myukii schreef:Wat ontzéttend gaaf! Zo lief, echt een topstelletje! En mama helemaal gelukkig, natuurlijk![]()
Zou alleen wel het onderste gedeelte van de beugelriemen eraf halen.. De onderste 20 gaatjes gebruik je toch niet, haha, en dat sleept nu over de grond, ik weet niet óf er wat mee kan gebeuren, maar veiliger lijkt me toch om net even een stukkie af te knippen![]()
En inderdaad longeren met een halstertje om, zodat er niet in de mond getrokken wordt, maar zie al dat er daar aan gewerkt wordt.
MarryAnneR schreef:mijn dochter is nu 4 en half en rijdt (nouja zit en mama rent) ook op haar shetje. In de beugelriempjes kon ik gaatjes prikken in de stof met een warme spijker. Sinds ze haar voetjes goed heeft is ze gaan lichtrijden (ze kijkt stiekem af bij haar grote zus).
Het is dat haar shet gewoon loopt waar die wilt (ze weegt maar 16 kilo en vlek denkt vast dat er een vlieg op haar rus zit) het is natuurlijk wel een echte shet met streken. Anders zou mevrouw dus echt door de bak galopperen. Mama houdt dat met rennen niet bij. Zodra ze het stuur heeft gevonden weet ik zeker... deze dame is op een paard geboren..
AdemoJoey schreef:Hey Jildau!
Je hebt de smaak te pakken hèGeweldig leuk topic weer! Ik vind Thomas en Mini zo'n leuke combi! Super! Dit beloofd nog wat!
Jasmijn76 schreef:wat geweldig!!!...dat koppie van hem, heerlijk om te zien....mijn meiden zijn nu bijna 1 jaar maar kan ook niet wachten om ze op een minishetje te zien!!(erg he)