Ik op Umi & Picasso

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sorriso

Re: Ik op Umi & Picasso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:32

Gaaf paard! Picasso ziet er ook weer leuk uit. Leuk sjabrak, heb ik in het bruin Tong uitsteken. Vind hem alleen wat groot? Singel zit erop... Ziet er verder goed uit, je rijdt ze er goed 'aan'.

Edit: Is die Umi een Métall? Vind hem in zijn lijf een beetje lijken op een paard bij mij op stal, en das een Métall.
Edit(2): Grib x Rechter, al gezien...

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 06:50

Cayenne schreef:
Is helemaal niet kwetsend bedoeld hoor Lachen
Het plaatje ziet er gewoon wat completer uit, en nav de foto's wordt dat gezegd. Met les en geduld komt het vanzelf wel hoor Lachen

Wat bedoel je precies met completer?? Blond
En idd met les komt Penny er vanzelf. zij en Picasso moeten gewoon nog een heleboel leren. Komt vanzelf wel goed.

@Sorriso: in t echt vindt ik het dekje wel mee vallen. Is gewoon een maat full dressuur.
En dat van die singel op het dekje heb je goed gezien. De singel is eigenlijk wat aan de te grote kant (vindt ik dan, bij mijn paarden zit 'ie toch echt tot halverwege de buik) maar Penny rijdt liever met een "losse singel" Knipoog

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:10

Kortere singel scheelt idd. Als ik een PK pad gebruik kan ik goed een singel van 65 cm gebruiken maar als ik een sjabrak van HH gebruik heb ik liever 50 cm... Vind het zo vervelend als ze op het sjabrak komen!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:27

Zo, jullie zijn goed vooruit gegaan. Kon me ook nog de foto's herinneren van een jonge Umi!
Ga zo door Knipoog

Aniita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:01

Wat een onwijs leuke foto's, vind dat dekje die op die zwarte ligt erg mooi! Die andere is ook erg apart.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:04

Zo Umi kan lekker lopen joh! Ja

Ik vind jou op Picasso ook veel netter staan maar dat is mijn mening!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 06:24

@Hermesdeux: Ik zat pas nog in m'n aller eerste topic te kijken met rijfoto's. Nagelbijten / Gniffelen wat een commentaar.
en wat een verschil als je de foto's van nu met die van toen vergelijkt

@Anita: Clown dat tijgerdekje dat ze op heeft is haar dekje voor als ze straf heeft ROFL dan draai ik de rollen even om (dan zet ik haar voor gek Tong uitsteken ). Vindt het dekje zelf namelijk niet zo super mooi.

@BertBaley: thnx, dan hebben jullie pech. Want ik rijdt verder nooit op Picasso.

@JorysDy: ik snap eerlijk gezegd niet waar je, je druk over maakt Bloos. Penny heeft mij zelf nog gezegd toen ze deze foto's maakte dat ze mij en Picasso een leuk setje vond.