Hoe voelt dat nou, vergeleken met Kyara ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Br1ttjuh schreef:prachtig paardje!! mag ik vragen hoe groot hij is?
!!! Heb je goed voor elkaar
Wat een leukertje!!!! Baileys schreef:Br1ttjuh schreef:prachtig paardje!! mag ik vragen hoe groot hij is?
Zij is 1.43m
)

Kyrseltje schreef:Wat een leuk beestje! Ze is inderdaad erg kijkerig, maar dat zal vanzelf wel minder worden!
Maar wat ik me afvroeg, pasjes om de voorhand terwijl het de 8ste keer is dat je d'r op zit? Je instructeur zal het wel weten, maar dat viel me op..(niet negatief op vatten hoor)
.
Leonoor schreef:Kyrseltje schreef:Wat een leuk beestje! Ze is inderdaad erg kijkerig, maar dat zal vanzelf wel minder worden!
Maar wat ik me afvroeg, pasjes om de voorhand terwijl het de 8ste keer is dat je d'r op zit? Je instructeur zal het wel weten, maar dat viel me op..(niet negatief op vatten hoor)
De bedoeling is 1 a 2 stapjes als reactie op een 1-zijdige beenhulp. Wat deze dame doet is dan dus weer gewoon meer dan nodig is
Keep up the good work! (Al ben ik persoonlijk wel voor een cap, maarja zoals je zegt, eigen keuze!
)