Ziet er super uit.. Ik woon in de buurt van Varsseveld en had nog willen kijken op het Hippisch Festijn, maar het weer was gewoon zo slecht.. Jammer, maar helaas!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ziet er super uit..
(rijdt bij ons mee op wedstrijd) Echt als twee druppels water 

pharagirlke schreef:he verrek deze pony doet me erg denken aan hoppenhof's Erwin(rijdt bij ons mee op wedstrijd) Echt als twee druppels water
Ziet er erg goed uit!

Robijntjah schreef:Komt ie toevallig van Stal Hoppenhof in Best?
Ziet er errug goed uit
Easterlover schreef:pharagirlke schreef:he verrek deze pony doet me erg denken aan hoppenhof's Erwin(rijdt bij ons mee op wedstrijd) Echt als twee druppels water
Ziet er erg goed uit!
Ja dat klopt ook want als het goed is, zijn ze familie van elkaar!
Erwin heeft ook op Stal Nieuwmoed gestaan waar ik rijdt, en eerst liep hij hier mee op wedstrijd..

Ezumii schreef:Aardig, die opmerking over de foto's van Shanna.
Maar ziet er goed uit, mooie pony

leuke combinatie zijn jullie zeg!! 

Vind hem zo mooier!
Heb alleen door omstandigheden helaas mijn wedstrijd af moeten zeggen en ben daardoor dus niet van de partij geweest. Proficiat met je prestaties, netjes hoor! Je geeft zelf al wat dingetjes aan die nog wat beter kunnen. 'T ziet er verder allemaal aardig uit! 

charlieb0y schreef:Ik zou eigenlijk ook in Varsseveld gestart zijn, klasse Z2.. Ik had dan dus tegen je moeten rijden!Heb alleen door omstandigheden helaas mijn wedstrijd af moeten zeggen en ben daardoor dus niet van de partij geweest. Proficiat met je prestaties, netjes hoor! Je geeft zelf al wat dingetjes aan die nog wat beter kunnen. 'T ziet er verder allemaal aardig uit!
Liefs, X!
)
pharagirlke schreef:he verrek deze pony doet me erg denken aan hoppenhof's Erwin(rijdt bij ons mee op wedstrijd) Echt als twee druppels water
Ziet er erg goed uit!
Easterlover schreef:charlieb0y schreef:Ik zou eigenlijk ook in Varsseveld gestart zijn, klasse Z2.. Ik had dan dus tegen je moeten rijden!Heb alleen door omstandigheden helaas mijn wedstrijd af moeten zeggen en ben daardoor dus niet van de partij geweest. Proficiat met je prestaties, netjes hoor! Je geeft zelf al wat dingetjes aan die nog wat beter kunnen. 'T ziet er verder allemaal aardig uit!
Liefs, X!
Ahh oke, jammer! (maarja het weer was ook niet echt fijn hoor dus misschien maar beter dat je thuis bent gebleven)
Maar als je mee had gedaan hadden we niet tegen elkaar gemoeten, want ik rijdt Z1![]()
Dankjewel iedereen
Vind Shardon echt zo'n gaaf beest
!!

charlieb0y schreef:Maar het Z1 & Z2 waren toch in handicap? Tenminste, zo begreep ik het toendertijd uit de startlijsten.. Of is dat later nog veranderd?