Het rijden vind ik er echt netjes uit zien ! het plezier straalt er vanaf ! het setje staat ook erg leuk !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Suprice schreef:Mooie foto's weer! Ga je binnenkort M2 starten? Kan makkelijk!
travers zit er nog niet goed in en keertwendingen gaat wel steeds beter..

senriejetto schreef:Mooie foto's juul... nouja ik moet eigenlijk zeggen mooie foto's gemaakt milou!!
En die laatste foto wat een mooi paard daarbij! haha nee grapje.. Dat vind ik echt een lieve foto!

en hij loopt ook heel mooi 

hahah
MyWishMax schreef:Let er wel op dat je je hakken niet optrekt/benen niet naar achteren legt. Je hebt als ik het goed zie al zwanenhalsen om, dus dan prik je beetje teveel
SB hoor je niet te rijden met binnenbeen naar achteren, dan rijd je kont naar buiten
Julia_Romeo schreef:MyWishMax schreef:Let er wel op dat je je hakken niet optrekt/benen niet naar achteren legt. Je hebt als ik het goed zie al zwanenhalsen om, dus dan prik je beetje teveel
SB hoor je niet te rijden met binnenbeen naar achteren, dan rijd je kont naar buiten
Oke zal er aan denken.. en met SB vind die het moeilijk om door te lopen dus moet ik allebei mun benen erbij
Ik vind wel echt dat jullie heel hard vooruit gaan. Elke fotosessie gaat het weer iets beter