Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Silence schreef:Dank je wel voor je reactie.
Wat betreft dat buitenrijden.
Dat zit eigenlijk heel raar in elkaar.
Van dingen die langs die weg te zien zijn (landelijke omgeving, dus electriciteitskasten, kadaverbakker, wapperend lint, zwembaden enz) dat doet hem helemaal niks. Hij is rustig totdat we of:
1) Langs paarden moeten (daar word hij helemaal hyper van)
2) Totdat we een auto tegenkomen die niet afremd (al gaat dat ook steeds beter)
Dus echt oefenen met atributen is eigenlijk niet echt nodig.

...variatie is leuk en maakt alles plezierig.Ik heb ook een enorme hekel aan in een bak rijden en mijn paarden ook...dus zijn we altijd buiten
daar gebeurt genoeg.

) dus misschien kunnen we samen wat gaan optrekken. Dan komt het plezier vast wel weer terug.Silence schreef:Hartstikke bedankt.
Er is sinds vorige week een nieuw meisje op stal (toevallig ook een bokker, zij is ook in Maarheeze komen wonen) dus misschien kunnen we samen wat gaan optrekken. Dan komt het plezier vast wel weer terug.
En ik wil me toch echt gaan richten op dat buitenrijden.
Alhoewel, de winter komt er weer aan natuurlijk...
.Snel doen want met z'n 2en rijden in de bak kan ook leuk zijn 
of spelletjes doen...
Bv tegen elkaar zaklopen met je pony aan de hand of in draf met een aardappel op een lepel naar de overkant hobbelen.Wie de minste punten heeft moet op een ijsje/warme choco tracteren.

Silence schreef:Haha, waar zo`n dipje-topic al niet goed voor kan zijn.
Enne...ik ben geen watje, maar als de grond keihard is moet ik natuurlijk ook oppassen
en met een te harde bodem moet je inderdaad oppassen...zal nog even duren hoop ik

Ik doe dan soms niet anders omdat wij een gruwelijk slechte bak hebben die al gauw niet meer te gebruiken is. (of je moet van modderbaden houden) 
Citaat:Gave pony heb je trouwens