sjaantje schreef:Ziet er heel netjes uit. Ben benieuwd waardoor jullie niet wat meer punten hebben gekregen, aangezien jij zegt dat jullie geen grote fouten hebben gemaakt.

Ik had inderdaad geen echte fouten gemaakt. Niet iets helemaal verpruts ofzo. Maar het halthouden was bijvoorbeeld niet echt netjes. Niet helemaal vierkant en 1 keer nog een stapje extra omdat hij een beetje raar stond. Daarna stond hij trouwens zo als bij de afgroetfoto. Stond gewoon een beetje uit balans in het begin. Zonde want hij kan natuurlijk best netjes halthouden maar in de proef ging het niet zo fijn. Soms mocht het ook nog net iets meer. Verder was de uitgestrekte draf niet helemaal voluit t/m de hoefslag. Laatste stuk redde we niet helemaal. Cijfers: 8x een 5 gekregen en 2x een 4. Voor de rest alleen maar 6'jes
Erg jammer want ik vond dat sommige dingen ook wel netjes gingen en daar had ik in mijn ogen best een 7 voor kunnen hebben. Oja heb toch nog een 7 gekregen voor het onderdeel "draf". Uiteindelijk waren er ook maar 2 mensen met een winstpunt. We oefenen gewoon lekker verder 
Nimber: Goed dat je het zegt! Heeten heeft inderdaad een 20x40 bak.