En Superliesje bedankt voor de tips

Ze zit niet super, maar daardoor ga je ook je tenen afdraaien enzo

Maar het is een schat en ik heb ontzettend veel plezier met haar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kun je volgens mij echt heerlijk op rijden! En volgens mij heeft BG er echt plezier in

X_mareitje_x schreef:Heej! ik vind het er best goed uit zien, en je paard kan best goed dressuur oefeningen,
maar opzich mag die best wel meer naar beneden afbuigen(misschien gaat het wat minder door z'n leeftijd dat kan ook). en je armen niet zo gestrekt houden. maar verder vind ik het er wel leuk uitzien!
Succes nog met alles xx

_Nikki_ schreef:X_mareitje_x schreef:Heej! ik vind het er best goed uit zien, en je paard kan best goed dressuur oefeningen,
maar opzich mag die best wel meer naar beneden afbuigen(misschien gaat het wat minder door z'n leeftijd dat kan ook). en je armen niet zo gestrekt houden. maar verder vind ik het er wel leuk uitzien!
Succes nog met alles xx
ik rijd gewoon recreatief
vind het voor zo'n oud paard niet meer nodig dat ze in de krul loopt
en ja mijn armen is een probleem, maar zodra ik ze wat ophef en iets naar me toe breng word ze erg sterk

_Nikki_ schreef:Kan wel
Baumgold is zo mak
geloof me die zet geen stap verkeerd
Zal er de voglende keer op letten

aerdenhout1 schreef:Toch denk ik dat je je paard er meer plezier mee doet om hem lekker over zijn rug te gaan rijden, nagevelijk dus. Zeker voor een toch al wat ouder paard, is het belangrijk om alles lekker los te houden. Zo op het filmpje te zien loopt hij ( is niet echt helemaal goed te zien door de bewegende camera) ook niet zuiver en valt hij op links. Dit is alleen maar een klein advies en zeker geen aanval hoor!! Je rijd hem heel netjes en je paard ziet er geweldig goed uit!

CocoChanel schreef:Leuk filmpje Nikki!
Jullie stralen samen heel veel plezier uit.