Shet Switch @ work met kleine amazone (té lief!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Re: Shet Switch @ work met kleine amazone (té lief!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 20:08

Welshcobfan schreef:
Lieeef! Haha! Ziet er prima uit Lachen Ze blijft goed zitten op zo'n hobbelende pony!

(offtopic: ik had na de tekst van haar broertje storm een andere shet verwacht Nagelbijten / Gniffelen)

Dankje Lachen Inderdaad, toen ze het lichtrijden een beetje 'onder de knie' had, prefereerde ze het lichtrijden liever, want doorzitten hobbelt nogal wat ja.

Ennuh; kan het me voorstellen hoor; ik ken zat honden die 'Storm' heetten, of pony's. (Ik vind het dan ook een fóeilelijke naam... maken we thuis ook stiekum grapjes over) Clown

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 20:15

haha hij is niet te mager Haha!

en da tkleine ken ik ook. mijjn eerste shet is een meter, en die heb ik 4 jaar geleden laten dekken. wordt haar zoon gewoon niet groter dan ong. 90 cm! heeft met alles maat mini, terwijl de rest maat shet/pony heeft.

maar switch ziet er idd vooral qua vacht een stuk beter uit. bij de allereerste foto's leek hijook wat ieler.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 20:17

Klopt, heb daar nog wel een foto van in mijn profiel (bovenaan in profiel).

Denk dat dat ook te maken had met horzellarven die hij dus in zich had... niet echt goed ontwormd dus, hij was één en al vet, smerigheid. Wel gezond hoor, en prima hoefjes, niet verwaarloosd, maar gewoon heel weinig mee gedaan. Knipoog

wonder boven wonder heeft hij wél dezelfde bitmaat (in trens en ook stang) als de rest, dus da's wel fijn Lachen maar verder past hij niets van de anderen (ja, van het veulen Clown ) dus da's inderdaad wel vervelend soms hoor.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 22:40

hihi irritant he? bij mij hebben ze ook alledrie eigen spulletjes, maar goed dat zijn ook wel andere maat paardjes, hihi!

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 22:44

wat een schattig stel zeg ! Lovers
leuke combi, hebben er zichtbaar beide veel plezier in !

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 16:07

xElienx schreef:
wat een leuke combinatie. echt een schattig stel!

oja, zo'n bitstukje aan je longeerlijn kan er voor zorgen dat er alleen druk op de buitenste bitring komt. zelf doe ik hem altijd aan de neusriem en binnenste bitring of door de binnenste bitring, achter de oren lang aan de buitenste bitring.

trouwens ik heb de bitjes nog in Let. liggen, maandag middag is er weer iemand aan het werk daar, dus als je dan tijd hebt kun je ze wel even ophalen.

Dankje Elien Lachen

Longeren met een enkele lijn vind ik zowiezo niets, maar ik kan het de volgende keer wel eens op jullie manier proberen.

Bedankt voor de bitjes, dat ik die mag lenen. Echter, je snapt, er is toch geen 'haast' bij, want voordat otje weer goed in wel ingespannen kan worden, duurt het nog wel een tijdje. Daarbij ben ik maandag's en dinsdag's meestal in groningen, omdat ik dan nog wel gewoon les heb Knipoog

maar, igg bedankt!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 09:41

Echt een leuke combi zeg! Komt ze nou vaker rijden? Je hebt het echt getroffen he met Switch echt een hele gave goedzak zo zeg!

HW: Kijk eerst eens bij jezelf wil je, als je zelf een passend zadel hebt kan je bij andere commentaar gaan geven