Je houding is verder ook wel netjes naar mijn mening, let alleen op je polsen/handen en af en toe je rug, maar dat gaf je zelf ook al aan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hihi grappig doe ik nml ook altijd omdat me zweep anders zo lang is

LadyLuna schreef:Lauss schreef:[5]Andere kant ook even rekken en strekken. Hand naar mijn heup, lekker doorbuigen. Laat ie los; stel ik weer recht.
Je gebruikt de slof wel op een vriendelijke manier, altijd prettig om te zien!
Ik zou alleen zoals het commentaar hand naar je heup, liever zien dat je je hand van de hals af brengt.
Zo leer ik het tenminste. Verder gaaf setje, en ga zo door!

Het is een balans zweep en het is eigenlijk de bedoeling dat het onderste blokje hout een cm of 20 naar beneden zit & dat je dan tussen de 2 blokjes je zweep vast houdt. Jammer genoeg (zweep was duur
) is dat onderste blokje los & schuift ie eronder dus af!
we rijden geen wedstrijden, dus dat lijkt me sterk 
ladylay schreef:op het moment dat je het vraagt, is het altijd even gespannen, daarna ontspannen...logisch volgorde
Ik vraag door, hij geeft met moeite toe (pakt dan graag vast, maar laat altijd weer los), ik laat los, hij laat los 
Lauss schreef:[8]Galloperen hebben we ook gedaan;
!

)

ladylay schreef:op het moment dat je het vraagt, is het altijd even gespannen, daarna ontspannen...logisch volgorde
Je gebruikt de slof op een nette manier. Vind je dier nog een beetje in een houdinkje lopen. Probeer op die momenten hem nog net iets meer erdoorheen te rijden. Meer actie zodat hij net wat meer zakt als je eigenlijk wil maar wel met die actie en beweging vanachteren. Vandaaruit weer neusje eruit en meer lengte in de hals. Anders loopt hij weer in die houding. Veel schakelen en nog sneller maken voor je been. Suc6 ermee!
] gangen.