Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

aangezien hij er uitziet alsof hij af en toe nogal naar beneden trekt zou je nog wel eens problemen kunnen krijgen met te korte teugels 

leuk dat de vooruitgang goed te zien is!edelweis1 schreef:Wat een vooruitgang, zeg! Het lijkt me niet de makkelijkste om te rijden. Ik vind wederom dat je weer heel netjes en geduldig rijdt, maar dat had ik al eerder gezegd. Je ziet echt dat hij er al veel beter met zijn neusje uit wil komen en komt ook veel beter eronder met zijn achterhand. Netjes hoor!
En ja.. Het blijft echt een leuke verschijning.
altijd leuk om te horen dat je op een goede manier bezig bent...
braafste hengst ooit, dat was meer het probleem dat hij soms een beetje te braaf en suf was...tegenwoordig is hij een stuk actiever en vrolijker en je kan er makkelijk mee weg rijden...alleen om het echt uit hem te rijden kost soms even wat doorzettingskracht..maar de laatste tijd snapt hij (en ik ) het steeds beter en gaat het steeds meer vanzelf

madelief88 schreef:Hey mies!
Kom je topic zo maar even tegen
Denk dat je op de goede weg met hem bent! Op sommige foto's ziet hij er echt heel ontspannen uit en gaat zijn neusje er mooi uit!
Succes met de wedstrijden!

maar verder vind ik het er leuk uitzien!
Was misschien dan niet helemaal de bedoeling, maar het ziet er wel grappig uit!!

hijs nu al zo vies!