allemaal bedankt
leuk dat de vooruitgang goed te zien is!
Galop zijn we hard aan het werk, vooral de linker galop, eerst viel hij helemaal uit elkaar....keihard gaat hij niet, hij neemt nogal veel sprong wat ik nog moet leren te behouden op een iets lager tempo
met het oprichten zijn we nu een paar weken bezig, eerst alleen in de les en nu ik zelf ook dus is het voor ons allebei nog even zoeken, maar we blijven oefenen
edelweis1 schreef:Wat een vooruitgang, zeg! Het lijkt me niet de makkelijkste om te rijden. Ik vind wederom dat je weer heel netjes en geduldig rijdt, maar dat had ik al eerder gezegd. Je ziet echt dat hij er al veel beter met zijn neusje uit wil komen en komt ook veel beter eronder met zijn achterhand. Netjes hoor!
En ja.. Het blijft echt een leuke verschijning.
Leuk dat je dat weer zegt
altijd leuk om te horen dat je op een goede manier bezig bent...
niet de makkelijkste.....
braafste hengst ooit, dat was meer het probleem dat hij soms een beetje te braaf en suf was...tegenwoordig is hij een stuk actiever en vrolijker en je kan er makkelijk mee weg rijden...alleen om het echt uit hem te rijden kost soms even wat doorzettingskracht..maar de laatste tijd snapt hij (en ik ) het steeds beter en gaat het steeds meer vanzelf
dus ben wel benieuwd waarom het lijkt alsof hij niet de makkelijkste is