*puf hijg laatste topic
 *puf hijg laatste topic  *
 *Maxje was braaf gister
 Ik vond dat vliegende gallopwisseltje echt helemaal geweldig gewoon!
Komn nog maar snel is een keer in de buurt starten
 (Desnoods met Unique
 (Desnoods met Unique  )
 )                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*puf hijg laatste topic
 *puf hijg laatste topic  *
 * Ik vond dat vliegende gallopwisseltje echt helemaal geweldig gewoon!
 (Desnoods met Unique
 (Desnoods met Unique  )
 )                                                         

Mooi setje ook
 Mooi setje ook  Maxje ziet er super uit
 Maxje ziet er super uit  

) Maar toch wil ik dit even kwijt. Het ziet eruit alsof je hem iets tegenhoud aan de voorkant waardoor je spanning op gaat bouwen. Ook zou ik hem liever lager ingesteld gezien zeker omdat je zelf al aangaf dat hij nog niet zo lekker liep. Misschien kan je hem het eerste kwartiertje van je training lekker voorwaarts neerwaarts rijden en veel zijgangen en voltes meenemen.
) Maar toch wil ik dit even kwijt. Het ziet eruit alsof je hem iets tegenhoud aan de voorkant waardoor je spanning op gaat bouwen. Ook zou ik hem liever lager ingesteld gezien zeker omdat je zelf al aangaf dat hij nog niet zo lekker liep. Misschien kan je hem het eerste kwartiertje van je training lekker voorwaarts neerwaarts rijden en veel zijgangen en voltes meenemen.                                                         

En het setje staat hem super leuk!
  En het setje staat hem super leuk!  :D
:D                                                         
 Dankjewel!
 Dankjewel!

Ik vind het er goed uitzien & je setje staat ook leuk!
 Ik vind het er goed uitzien & je setje staat ook leuk!                                                         

JacLoVesGer schreef:Ziet er goed uit! Kun je met 2 versleten voorbenen dan nog wel rijden? Is dat niet pijnlijk voor hem?
semenamy schreef:JacLoVesGer schreef:Ziet er goed uit! Kun je met 2 versleten voorbenen dan nog wel rijden? Is dat niet pijnlijk voor hem?
Daar dacht ik ook meteen aan!
 echt een leuk paardje!
 echt een leuk paardje!                                                         
 :!: knap hoe je hem zo rijd. jullie gaan steeds meer en meer voor uit vind eht echt super knap. mooi paardje en leuk setje
 :!: knap hoe je hem zo rijd. jullie gaan steeds meer en meer voor uit vind eht echt super knap. mooi paardje en leuk setje 

!
!