Chakkie17 schreef:ik zorg voor ze, en we hebben daar genoeg materiaal, maar ik heb nog meer rekeningen die betaald moeten, en op dat punt zijn de paarden van een ander nu eenmaal niet mijn prioriteit.
ook een minimum kan er niet af? Je mag er inderdaad zomaar mee rijden en al, dus ik vind dat je eigelijk al bijna een beetje minachtend over dat paardje spreekt... Er op rijden doe je wel, maar vraag verder nx aub , want da's jouw zaak niet...Wat is dat paard dan voor jouw? Een hobbelpaardje?
En nu ga ik weer een reactie uitlokken , maar: Het is wel aan jou als ruiter (even niet in acht genomen dat je vind dat het niet jouw taak is spullen voor hem te kopen) om dat paard goed te rijden! Of reageer je op dat gebied ook zo van 'blabla da's niet mijn probleem, dat moet de eigenaar maar regelen'. Zoja, dan zou ik je mentaliteit om te beginnen al maar eens wijzigen, en wie weet heb je door een beetje extra moeite te doen en te willen bijleren al geen hulpteugel meer nodig. Maar dan moet je natuurlijk weer les nemen en dat is ook niet de bedoeling voor andermans paard?