Remi @ work

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Karolien

Re: Remi @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 14:13

mystery1980 schreef:
probeer eerst aan je ontspanning te werken en probeer niet bang te zijn voor zijn snelheid. Het toont alsof je zodra hij snelheid maakt bang bent de controle te verliezen, mijn instructrice zei altijd laat hem maar lopen (krijgt ie conditie van) maar zorg wel dat hij doet wat je vraagt. Dus eerst de richting en ontspanning, als je dat voorelkaar hebt komt het tempo vanzelf. Ziet er verder leuk uit hoor, veel plezier met hem!

bang ben ik gelukkig niet, het is gewoon het "niet-constante" van zijn tempo dat nog wat storend is. Zijn balans is gelukkig geen probleem, zoals mijn instructrice al zei staat hij veel steviger op zijn benen dan mijn andere paard (die is nochtans groter en grover dus je zou hem "vaster op de grond" verwachten, maar integendeel, die is snel uit balans, in tegenstelling tot deze dus...)
Ontspanning is idd nog een werkpunt, maar ach, dat verwachtte ik ook niet echt bij de derde keer op hem rijden;)

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:16

Mooi paard, maar probeer niet voorover te vallen , op sommige foto's zie je dit namelijk !

Groetjes Danielle

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:21

Bij het bekijken van de foto's vroeg ik me ook af of TS zou weten dat ze een draver tussen haar benen had Haha! Clown En het is nog zo ook!

Ziet er zeker goed uit!! Hij heeft een mooie bouw, je zou zomaar is heel ver kunnen komen in je training.
Tip bij sjezende dravers: vooral niet in de mond gaan zitten, wel lekker laten spelen met het bit.
Lekker doorgaan hoor OK dan! Go jij! Go jij!

_Karolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 14:41

Equinecoach schreef:
Bij het bekijken van de foto's vroeg ik me ook af of TS zou weten dat ze een draver tussen haar benen had Haha! Clown En het is nog zo ook!

haha, ja hoor, "mijn Remi" is Remi Lobell, een zoon van Park Ridge Lobell (en volle broer van Twinkling Lobell die het ook niet onaardig doet op de drafbaan), en heb ik met alle mogelijk papieren er bij in ontvangst genomen dus ik was me er zeker van bewust, haha Haha!
Zijn laatste drafkoers heeft hij trouwens gelopen twee dagen voor hij bij mij in de wei stond Clown
Laatst bijgewerkt door _Karolien op 27-09-07 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:48

Is hij 8 jaar oud? Zoja, is hij net zo oud als mijn merrie Roxana Dakota (een 'r'ettje dus)
Haha!

_Karolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 15:21

jip, geboren in 1999 Haha!

edit: net je profiel even bekeken, chique paardje en wat een net en beheerst galopje joh Haha! OK dan!

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:47

Wat een leuke draver! *LOL* Ik heb d'r ook 1, wil niks anders meer Knipoog
Gefeliciteerd nog met hem en veel plezier!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 06:54

Dank je wel...

Kijk even op het forum van www.dravers.nl/forum . Op dit forum kun je nog meer tips vinden om een draver te trainen en kun je leuke verhalen uitwisselen over dit nobele ras! Cool

_Karolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-07 09:06

Equinecoach schreef:
Dank je wel...

Kijk even op het forum van http://www.dravers.nl/forum . Op dit forum kun je nog meer tips vinden om een draver te trainen en kun je leuke verhalen uitwisselen over dit nobele ras! Cool

Haha, dankjewel maar ik ben daar al lid Knipoog Onder dezelfde nickname zelfs...