Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HouVanUtopia schreef:Ik weet:) Is net als toop, echte draakjes
:) klopt ook zo'n aap
:) maar star en yel zien er makkelijk uit maar :@:@:@@::@@: dat zijn ze echt net eigenwijze rotapen sommige zeggen ook star is een automaat HouVanUtopia schreef:haha star een automaatYEAAH het is dat ik er denk te groot voor ben anders ging ik er welles op (A) is proberen
HouVanUtopia schreef:doen wek eertje :d is wel leuk!

Foryourneeds schreef:hey
volgens de regels van bokt mag je niet alleen maar een link naar een fotoalbum geven, maar moet je de foto's in je topic zetten
Ik zou het ook op prijs stellen als je normaal Nederlands typt, aangezien ik geen enkele van jouw reacties begrepen heb.
Verder vind ik dat je erg mooie pony's hebt! Springen is echt hoog. Dat doe ik je niet na!
Veel succes verder

anneliesdj schreef:Zeker bij de appaloosa moet je meer met je handen naar voren gaan. Dat moet pas in de afzet dus niet ervoor, als je 't ervoor doet dan kan hij er 'als een raket vandoor' zoals je zelf zegt. Als je je handen op het moment dat hij afzet naar voren doet kan hij er niet vandoor maar heeft hij toch de ruimte om zijn hals en rug goed te gebruiken.
Verder ziet het er heel goed uit hoor en super mooie pony's, aparte kleurtjes ook!
cuupje schreef:anneliesdj schreef:Zeker bij de appaloosa moet je meer met je handen naar voren gaan. Dat moet pas in de afzet dus niet ervoor, als je 't ervoor doet dan kan hij er 'als een raket vandoor' zoals je zelf zegt. Als je je handen op het moment dat hij afzet naar voren doet kan hij er niet vandoor maar heeft hij toch de ruimte om zijn hals en rug goed te gebruiken.
Verder ziet het er heel goed uit hoor en super mooie pony's, aparte kleurtjes ook!
willen jullie nu a.u.b. over mijn hadnen ophouden ik vind ze goedzitten en dat beeld ervan schijt me neit dus ophouden a.u.b en als ikze anar voren zou dan st0pt die appalloossa zeker

cuupje schreef:Dan heb je geen controlle
en je hoeft heus niet zo te reageren, je plaatst foto's dan krijg je commentaar.

je zal het vast beterweten.
Heb dus ook geen zin in een discussie, en wens dat ook niet via de pb!Julia_Romeo schreef:volgens mij heb ik jou op die palomino wel zien springen op het BK
Leuke ponys heb je

Iedereen probeert jou positief commentaar te geven maar volgens mij wil jij daar niets mee doen. Of igg niet horen.Jolliegirl schreef:Als hij stopt terwijl jij wilt springen, en hij gaat dan niet zodra jij je ahnden naar voren doen
heb jij GEEN controle, oftewel, die pony doet niet wat jij WILT.
maar blijf lekker zo denkenje zal het vast beterweten.
Heb dus ook geen zin in een discussie, en wens dat ook niet via de pb!
Tot je eens op 'n paard zit waarbij je wél moet loslaten/meegeven!