starlight en Zspringen yellow en Lspringen op de BK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Re: starlight en Zspringen yellow en Lspringen op de BK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:22

Ik weet:) Is net als toop, echte draakjes

cuupje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 16:23

HouVanUtopia schreef:
Ik weet:) Is net als toop, echte draakjes

Hyper!:) klopt ook zo'n aap Hyper!:) maar star en yel zien er makkelijk uit maar :@:@:@@::@@: dat zijn ze echt net eigenwijze rotapen sommige zeggen ook star is een automaat

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:24

haha star een automaatYEAAH het is dat ik er denk te groot voor ben anders ging ik er welles op (A) is proberen

cuupje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 16:24

HouVanUtopia schreef:
haha star een automaatYEAAH het is dat ik er denk te groot voor ben anders ging ik er welles op (A) is proberen

mag wel hoooooor

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:25

doen wek eertje :d is wel leuk!

cuupje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 16:26

HouVanUtopia schreef:
doen wek eertje :d is wel leuk!

is goed

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:32

hey

volgens de regels van bokt mag je niet alleen maar een link naar een fotoalbum geven, maar moet je de foto's in je topic zetten Lachen
Ik zou het ook op prijs stellen als je normaal Nederlands typt, aangezien ik geen enkele van jouw reacties begrepen heb.

Verder vind ik dat je erg mooie pony's hebt! Springen is echt hoog. Dat doe ik je niet na!
Veel succes verder OK dan!

cuupje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 16:36

Foryourneeds schreef:
hey

volgens de regels van bokt mag je niet alleen maar een link naar een fotoalbum geven, maar moet je de foto's in je topic zetten Lachen
Ik zou het ook op prijs stellen als je normaal Nederlands typt, aangezien ik geen enkele van jouw reacties begrepen heb.

Verder vind ik dat je erg mooie pony's hebt! Springen is echt hoog. Dat doe ik je niet na!
Veel succes verder OK dan!

ik weet niet hoe dat moet apart erin zetten

edit:: ik weet het typen is moelijk

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:38

Zeker bij de appaloosa moet je meer met je handen naar voren gaan. Dat moet pas in de afzet dus niet ervoor, als je 't ervoor doet dan kan hij er 'als een raket vandoor' zoals je zelf zegt. Als je je handen op het moment dat hij afzet naar voren doet kan hij er niet vandoor maar heeft hij toch de ruimte om zijn hals en rug goed te gebruiken.
Verder ziet het er heel goed uit hoor en super mooie pony's, aparte kleurtjes ook!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:39

handen meer naar voren.
jij hoort je paard onder controlle te hebben, dus dit MOET je ook kunnen, anders ben je IMO niet genoeg gecontroleerd bezig.

ik hoef nu ook niet afgezeken te worden, jij plaatst foto's en krijgt commentaar Lachen

leuke foto's.

cuupje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 16:40

anneliesdj schreef:
Zeker bij de appaloosa moet je meer met je handen naar voren gaan. Dat moet pas in de afzet dus niet ervoor, als je 't ervoor doet dan kan hij er 'als een raket vandoor' zoals je zelf zegt. Als je je handen op het moment dat hij afzet naar voren doet kan hij er niet vandoor maar heeft hij toch de ruimte om zijn hals en rug goed te gebruiken.
Verder ziet het er heel goed uit hoor en super mooie pony's, aparte kleurtjes ook!

willen jullie nu a.u.b. over mijn hadnen ophouden ik vind ze goedzitten en dat beeld ervan schijt me neit dus ophouden a.u.b en als ikze anar voren zou dan st0pt die appalloossa zeker

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:41

Ik wil je maar helpen, het staat nl. allemaal in de boktregels.
Ik zal even uitleggen hoe je je foto's hier neer zet:

met je muis rechtsklikken (ipv links dus) op de foto. Dan krijg je een kadertje. Onderaan klik je op "eigenschappen". Dan krijg je een link, die dus verwijst naar de plaats waar je foto staat op internet. Jouw foto's staan op mijnalbum.nl dus dat ga je er zeker bij zien staan!
Die link kopieer je (selecteren en rechtsklikken "kopieren")
Dan ga je naar je topic terug (makkelijkst is werken met 2 tabbladen in je internet) en daar plak je de link tussen dit [img] hier de link [/img]
Dit krijg je als je in je reactie op dat vierkantje klikt met Img.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is Bloos

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:42

cuupje schreef:
anneliesdj schreef:

willen jullie nu a.u.b. over mijn hadnen ophouden ik vind ze goedzitten en dat beeld ervan schijt me neit dus ophouden a.u.b en als ikze anar voren zou dan st0pt die appalloossa zeker

Dan heb je geen controlle Lachen
en je hoeft heus niet zo te reageren, je plaatst foto's dan krijg je commentaar.

cuupje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 16:43

en je hoeft heus niet zo te reageren, je plaatst foto's dan krijg je commentaar.[/quote]

ik heb genoeg controle over mijn pony maar als ik hem loslaat stopt die

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:44

cuupje schreef:
en je hoeft heus niet zo te reageren, je plaatst foto's dan krijg je commentaar.

ik heb genoeg controle over mijn pony maar als ik hem loslaat stopt die[/quote]

Dan ben je hem niet de baas Knipoog
En dat noemt men controle.
En niemand zegt dat je hem moet LOSlaten, maar je handen mogen wel 20cm naar voren.

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:45

volgens mij heb ik jou op die palomino wel zien springen op het BK
Leuke ponys heb je Lachen

cuupje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 16:46

ik heb genoeg controle over mijn pony maar als ik hem loslaat stopt die[/quote]

Dan ben je hem niet de baas Knipoog
En dat noemt men controle.
En niemand zegt dat je hem moet LOSlaten, maar je handen mogen wel 20cm naar voren.[/quote]

ik heb wel controle en die pony heeft 3jaar in de stop gezeten en is er net weer uit dus ik kan er niks aand oen als hij een keertje stopt en ik heb genoeg controle anders zou ik niet jopnge pony's ook kunnen springen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:46

Als hij stopt terwijl jij wilt springen, en hij gaat dan niet zodra jij je ahnden naar voren doen
heb jij GEEN controle, oftewel, die pony doet niet wat jij WILT.

maar blijf lekker zo denken Haha! je zal het vast beterweten. Lachen Heb dus ook geen zin in een discussie, en wens dat ook niet via de pb!
Tot je eens op 'n paard zit waarbij je wél moet loslaten/meegeven!
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 24-09-07 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

cuupje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 16:47

Julia_Romeo schreef:
volgens mij heb ik jou op die palomino wel zien springen op het BK
Leuke ponys heb je Lachen

het was in de CL stuur me even bericht terug a.u.b als dat is vind het wel leuk

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:53

Waarom plaats je die foto's eigenlijk? Op al het nuttige commentaar hier, reageer je enorm aangevallen.

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:58

Ik snap jou felle reacties echt niet. Iedereen probeert jou positief commentaar te geven maar volgens mij wil jij daar niets mee doen. Of igg niet horen.
Ik durf het bijna niet meer te zeggen.. maar ik vind ook dat je meer mee moet geven BOVEN de sprong.
Als jij je pony ondersteunt tot in de afzet dan stopt hij niet zoals je dat zegt. Alleen als je voor de sprong al mee geeft en je pony het dus zelf uit laat zoeken. En dan snap ik dat je pony stopt. Maar als je pony afgezet heeft en dus boven de sprong is dan kan jij je handen WEL naar voren doen want dan springt hij al en als je ponys wat meer ruimte hebben boven de sprong zullen ze nog beter gaan springen. Je kan je teugels snel genoeg weer oppakken na de sprong voor de volgende sprong. Ik vind het echt jammer dat je zo ''boos'' reageert op bokt. Ik hoop dat je het commentaar aanneemt. Jij en je ponys zullen er beter op worden en dat mag ook want je hebt hele leuke ponys die nog heel wat kunnen bereiken in de sport!! OK dan!

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:06

wauw jou palomino lijkt echt twee druppels water op mijn overleden flyer,was ff slikken toen ik de fotos zag,wat is de afstamming als ik vragen mag???

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:09

Mooie pony's.. Ze kunnen ook zeker goed springen.. Aan jou houding valt nog wel wat te sleutelen.. Het zou makkelijker zijn voor je pony's als je je handen meer meegeeft wat hierboven ook al een paard keer gezegd is.. Ik zou ook niet zo plat op je pony gaan liggen.. Probeer je bovenlichaam wat omhoog te houden, dan kunnen de pony's meer omhoog springen en hebben ze geen druk op de hals die ze weer naar beneden drukt..

Dit commentaar is niet aanvallend bedoelt (zie dat je het nog wel eens zo op wil vatten) maar alleen om je te helpen!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:12

Jolliegirl schreef:
Als hij stopt terwijl jij wilt springen, en hij gaat dan niet zodra jij je ahnden naar voren doen
heb jij GEEN controle, oftewel, die pony doet niet wat jij WILT.

maar blijf lekker zo denken Haha! je zal het vast beterweten. Lachen Heb dus ook geen zin in een discussie, en wens dat ook niet via de pb!
Tot je eens op 'n paard zit waarbij je wél moet loslaten/meegeven!

Wat is dat nou weer voor'n onzin? Lips are sealed

Als een pony/paard het in zijn hoofd haalt om te stoppen kan je drukken wat je wil, maar als ie echt niet wil, dat wil ie gewoon niet. Dat heeft niets met controle te maken! En ik neem toch aan dat je als je Z springt je genoeg controle hebt, want als jij op dat niveau geen controle hebt en je pony alleen maar raced zal het al veel eerder fout zijn gegaan. En inderdaad ik neem aan dat dit meisje het beter weet dan jij, aangezien de ervaringen. Daarbij, heb je geen zin in een discussie plaats dan ook niets, want je weet zelf ook wel dat de kans aanwezig is dat iemand het er niet mee eens is, of een reactie op jou reactie heeft. Dit meisje heeft nou pony's onder de kont waar ze niet zo snel los kan laten, dat wil niet zeggen dat ze het niet kan op een paard waar het wel moet.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:15

vind het er ook erg goed uitzien, persoonlijk vind ik dat je op sommige fotos de teugels wat te strak houd op de sprong waardoor je handen erg op dezelfde plaats blijven staan.
voor de rest vind ik het super, ga zo door meid! Haha!