Oscar @ Springwork!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Basic_

Re: Oscar @ Springwork!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 10:45

whisperramse schreef:
Ik vind het er nogal ongecontroleerd uitzien..
Ik heb het misschien mis, maar ik krijg het idee dat de dressuur zelf nog niet helemaal in orde is, en je paard niet helemaal in de hand hebt.
Verder vind ik dit al veel te hoge sprongen voor nog maar je tweede keer.
Ik zou ook wel met een grondbalk beginnen werken moest ik van jou zijn.
Voor de rest heel leuk paardje, en ik vind het zeer prettig om naar jouw outfit te kijken (BP+cap! OK dan! )

Ben ik het helemaal mee eens!

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 10:47

Achja.. Iedereen zijn eigen mening, ik ga er verder niet over beginnen want daar krijg je eigenlijk alleen maar gezeik over.. De volgende keer zal ik er een grondbalk bijdoen. Mijn pony heb ik wel in de hand Knipoog , En de dressuur gaat ook erg goed, we zijn er hard mee bezig Lachen

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 10:48

Hij springt als een hert, dat komt omdat je hem te veel tegen houdt, probeer hem iets meer mee te geven en meer controle over zijn tempo te houden!! Succes Knipoog

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 10:52

Ja, het is idd. soms een cross-pony Tong uitsteken . Ik probeerde haar soms ook tegen te houden wat je soms ook nog wel eens aan mn handen ziet Nagelbijten / Gniffelen , ik zal er beter op letten ,

't was ook vroeger een manege-pony waar alleen maar door beginners op "gehobbeld" werd, en dus nooit echt goed mee gedressuurd werd. We zijn dat nu aan het opbouwen Lachen