Mooie Suprice [ manegepony ] @ work !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ronnie25

Re: Mooie Suprice [ manegepony ] @ work !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 13:44

karlijnd schreef:
ik snap alleen niet waarom jullie gaan wijken als die beestjes verder nog helemaal niet voor elkaar zijn. ik doel hierbij ophet achterhand gebruik en de ontspanning die je daardoor aan de voorkant hoort te krijgen. verder moet je cht aan je houding werken. als je je beugels iets langer maakt is het ook makkelijker om een goede beenligging aan te nemen. veel plezier nog met lessen en succes op de wedstrijd.

Dat doen manege's nou eenmaal. Ik 'leerde' vroeger ook al wijken voordat ik fatsoenlijk kon doorzitten en overgangen kon maken Clown

Aan TS; Vind het er nog best netjes uitzien hoor Lachen Lekker blijven lessen word vanzelf allemaal beter

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 13:52

He Juul,
Het is dan wel geen Appie, maar Suprise past ook leuk bij je hoor Knipoog Succes met je wedstrijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 14:28

Tnx allemaal Lachen

@ Ronnie25; Zo werkt het bij ons dus niet. Niet alle maneges zijn hetzelfde Knipoog

Viezeoudesok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 14:30

Ik vind de kleur van het paard niet mooi. maar het paard voor de rest id wel mooi. hij loopt niet zo mooi met het hoofd maar dat ligt vast er aan dat hij van een manege is. hij lijkt op het paard waar ik gister van droomde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 14:34

Okée, en dat was wel weer genoeg gezeur over manegepaard, manegeles en wat daar allemaal fout aan zou zijn. Kom eens kijken zou ik zeggen Lachen

Ik wil graag commentaar op mijn rijden, niet op de manege.

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:11

heyy leuk dat je ook op de delft zit.
ik heb daarzelf ook een paard staan mieke heet ze
ik heb haar samen met lot(_LoT_GiN_)(zij is mijn zus)

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:28

Juul schreef:
Tnx allemaal Lachen

@ Ronnie25; Zo werkt het bij ons dus niet. Niet alle maneges zijn hetzelfde Knipoog

Hm, je bent toch echt aan 't wijken terwijl je 'm nog niet goed voor elkaar hebt. Maarja, dat doen de meeste maneges idd.

Wel mooi paard, je zit er netjes op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:30

Hélemaal goed voor elkaar krijg je een jonge pony die verschillende ruiters op z'n rug hebt en waar je zelf voor de 2e keer op rijd niet in een uur tijd Knipoog Ook dat heeft tijd nodig. En van m'n lesgeefster mocht ik wijken met hem, dus Lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:31

@ Fitch, lees aub. eerst voordat je weer over manege dit manege dat begint Scheve mond
Net of et alleen op manege's gebeurt Gestoord

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:34

Fitch schreef:
Juul schreef:
Tnx allemaal Lachen

Hm, je bent toch echt aan 't wijken terwijl je 'm nog niet goed voor elkaar hebt. Maarja, dat doen de meeste maneges idd.

Wel mooi paard, je zit er netjes op!

Je kunt wijken ook gebruiken tijdens het losrijden, dat doe ik ook op mijn niet-manegepaard. En zoals ts al zegt, een paard waar veel verschillende mensen op rijden zal niet zo snel ontspannen als een paard met maar één ruiter die precies weet hoe je hem moet rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:36

Klopt enny ! En nogmaals, als mensen het niet geloven allemaal dat niet alle maneges te weinig van paarden afweten enzo. Kom eens gezellig langs Ja

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:40

van wie had je les?
en op onze manege weten ze genoeg van paarden af Bloos ( rij ook bij juul op de manege)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:41

Liesbeth natuurlijk Haha!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:43

liesbeth is wel goed geloof ik Haha!
ik heb op dit moment alleen ome ron (caroussel) en af en toe annelies Haha!
in de 13 jaar dat ik nu rij, heb ik geloof ik maar 1x les van liesbeth gehad Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:44

Ik heb geloof ik 1 keer Annelies gehad. en Ron voor inschaalles toen helemaal aan het begin *LOL* Hij is echt goed ! Maar Liesbeth zeker ook. Die let gewoon op iedereen ookal zijn er 12 paarden in de bak Nagelbijten / Gniffelen

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:53

Hey... leuke foto's OK dan!

Ziet er allemaal goed uit hoor. Ja

Je zit mooi recht. Nog wel even blijven denken aan de hakken (uitdrukken) en tenen naar binnen.

De martingaal lijkt wat aan de strakke kant te zitten, maar daar ga jij zelf niet over.

Liesbeth geeft erg fijn les. Ik heb een keer een privé les van haar gehad op de Delft.
Laatst bijgewerkt door Musicjohn op 23-09-07 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:54

Dankjewel !
Hakken ga ik écht op letten. Vind het er zelf ook niet uit zien Nagelbijten / Gniffelen

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:56

Ron is echt goed, ook al kan hij weleens boos worden Bloos (spreek uit ervaring), maar je leert wel veel van hem Haha!
maar liesbeth gaf toen ook wel goed les moet ik zeggen, weet nog dat ik toen op kitty zat ( 6, 7 jaar geleden alweer Nagelbijten / Gniffelen )

Musicjohn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:56

Juul schreef:
Dankjewel !
Hakken ga ik écht op letten. Vind het er zelf ook niet uit zien Nagelbijten / Gniffelen

Ik maak dezelfde fout hoor. Het voelt zo on-natuurlijk om je hakken naar beneden te drukken. Precies het tegenovergestelde als op de fiets. Clown

En daarbij komt ook nog eens dat ik "gewoon" op straat ook als Donald Duck loop. Mijn voeten staan ontzettend naar buiten, en het doet zelfs pijn als ik probeer om ze naar binnen te draaien. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:58

Haha ik heb het met lopen nog niet gelukkig. Maar met rijden heb ik er echt heel veel moeite mee, doet ook pijn bij mij ja..

Lotte, Kitty ken ik niet *LOL* Haha ik kom dr ook pas 2,5 jaar ofzo op de Delft Tong uitsteken

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 22:04

whaha dan ken je kitty inderdaad niet Tong uitsteken

maar met rijden heb ik dus ook heel veel moeite om mijn voeten naar binnen te houden, alhoewel dit wel steeds beter gaat Lachen

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:26

op welke dag rij jij bij liesbeth?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:28

Zaterdag van 11 tot 12 Lachen