@ SuzyQ
stef_sweety schreef:sorry dat ik het zeg maar ik vind het er niet uit zien:O
Wat niet dan? Dan moet je me dat erbij zeggen anders leer ik nóg niks natuurlijk
fenya schreef:Ik vind het er ook lekker ontspannen uitzien, paardje lijkt er ook lol in te hebben: oortjes vooruit, attente blik... ! Jullie zijn ook een leuke combi.
En wat was je netjes gekleed voor de foto's

Neem aan dat je niet altijd met witte broek rijdt in het bos ?
En het principe om aanvankelijk een beetje uit die mond te blijven kan ik ook maar alleen toejuichen

Nee ik ga niet vaak in mijn witte broek naar het bos 
roylinde schreef:leuk dier hoor, ziet er erg goed uit, ik ga ook maar ns sparen voor zo'n hoofdstel, een iedeaal ding volgens mij (ook voor de lessen, geen getrek meer in n mond)
ziet er in eerste instantie wat vreemt uit moet ik toegeven, maar het is erg paardvriendelijk volgens mij.
Het is een echte aanrader! Kost wel wat maar dan héb je ook wat
Ik ben er dolgelukkig mee.
thinka schreef:Ik had het nog nooit gezien, maar ik hou deze manier zeker in gedachte!! Lijkt me een erg prettige manier voor een paard om aan de druk van een bit te wennen.
Ik denk dat je erg doordacht bezig bent en goed weet wat je doet, en je laat je paard in haar waarde, geweldig! Heel veel succes nog verder!!
Tja je moet toch wat als je écht niet aan het bit kan komen. Nu gaat het al stukken beter dan in het begin, ze was er echt angstig voor
sokje87 schreef:Ik vind het er wel prettig uit zien, mede door het gebruik van de teugels die niet aan het bit zitten. En door het bos rijden is idd fijn voor zo'n jong dier, lekker rechtuit rijden enzo.
Alleen: Als je stuurt begrijp ik dat je wilt helpen door je hand opzij te plaatsen, maar dan moet ie wel naar opzij, van je been af. Niet naar je been toe.

Ik zal er meer op letten
Tamartjj schreef:Helemaal mee eens!

En leuke foto's.
Dank je!
_Michelle__ schreef:Ook ik vind het er prettig uitzien

Lekker ontspannen, gewoon relaxed!
Super hoor!
Succes met je paardje

Bedankt, het is ook heel relaxed, ik kan merken dat ze er plezier aan heeft