Na lang stilstaan zijn we weer gaan trainen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IkenVin

Re: Na lang stilstaan zijn we weer gaan trainen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:38

Mvr_Eliza schreef:
IkenVin @ , cometaar vind ik niet erg maar iedereen moet het 100 keer herhalen , en ik reageer er gewoon normaal op,

Je reageert er anders behoorlijk fel op. Je moet er niet vanuit gaan dat iemand het gemeen bedoeld maar je moet het zelf weten.

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:39

IkenVin @ Nou als jij dat fel vind , ik vind het leuk cometaar krijgen maar sommige komen soms fel uit de hoek, !

IkenVin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:41

Zo komt het op mij over maar maakt niet uit Clown Veel plezier met je paardje

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:42

Kelly_ann schreef:
Teugels korter pakken zou ik alleen doen om je eigen handen op hun plek te houden (voor het zadel boven de manenkam). Voor het paard kan je beter een beetje lengte houden, dat hij de ruimte heeft om er in te zakken.
Probeer te veren met je hele arm, hij staat nu nogal strak... Knikje bij je elleboog, hand rechtop en scharnieren vanuit je pols.

Kelly_ann @ Bedankt voor je tip,ik zal er voortaan opletten Haha!

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:42

IkenVin schreef:
Zo komt het op mij over maar maakt niet uit Clown Veel plezier met je paardje

Bedankt hoor Clown,

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:43

Ik vind het niet zo fijn om naar te kijken, maar dat is geheel mijn mening.
Krijg je wel begeleiding met het rijden? Of moet je alles alleen doen?

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:46

susie1981 schreef:
Ik vind het niet zo fijn om naar te kijken, maar dat is geheel mijn mening.
Krijg je wel begeleiding met het rijden? Of moet je alles alleen doen?

Susie1981 @ , Hoe bedoel je met niet zo fijn om naar te kijken?, Licht er aan ,

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 14:49

Mvr_Eliza schreef:
Mea schreef:
Soory Eliza, maar ik vind de foto's niet zo mooi. Misschien zijn het momentopnames, maar het rijden komt mij niet soepel over. Je bent niet één met je paard. Volg je lessen?

Mea @ , Je bent niet één met je paard ? , ik ben wel een met mij paard, je ken mij personelijk niet en men paard ook niet dus hoe kan je het zo op de foto zien dan? ,

De groeten

Toch ben ik het helemaal met mea eens, je bent niet een met je paard. en dat is niet erg, kan nog wel komen. Het heeft er niets mee te maken hoe jij persoonlijk bent en hoe je paard is, die hoeven wij ook niet te kennen om te kunnen zien dat je niet een met je paard bent qua rijden. daar hoef je niet zo fel op te reageren hoor, heel veel mensen zijn niet een met hun paard, daar is tijd en oefening voor nodig, en heeft niets te maken met hoe jij persoonlijk bent. Lachen

Ik denk dat Susie1981 dat ook bedoelt, doordat je niet een bent met je paard, is het niet fijn om naar te kijken. Het geeft een onrustig beeld, net of je paard en jij allebei iets anders aan het doen zijn.

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:52

Nou als je het beter weet doe het dan zelf eens, en voor de 100 keer ik reageer niet fel, maar om hard te zijn is lastig en vooral hoe jullie uit de hoek komen ik kan dan ook fel zijn daar vragen jullie zelf om ,

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 14:53

P.s deze topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden op deze topic

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:07

Dankje zorro je snap wat ik bedoel, ik vind het alleen jammer dat de TS overal zo fel tegen in gaat.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:06

Mvr_Eliza schreef:
Nou als je het beter weet doe het dan zelf eens, en voor de 100 keer ik reageer niet fel, maar om hard te zijn is lastig en vooral hoe jullie uit de hoek komen ik kan dan ook fel zijn daar vragen jullie zelf om ,

Je reageert wel fel, alleen al door op kritiek te reageren met: als je het beter weet probeer het zelf eens. Er bestaat ook positieve kritiek, en dat geven wij. Kun jij mij een reactie quoten die jij fel vind? ik kan er echt geen een bij vinden, sorry. we bedoelen het goed, het is aan jou wat je er mee gaat doen, als je het er niet mee eens bent ook prima, maar ik vind zelf dat het nooit kwaad kan om in je op te nemen hoe anderen naar jou kijken. daar leer je alleen maar van. Lachen

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 18:11

Ik denk dat je vooral eerst moet gaan werken aan je eigen houding !! Als die goed voor elkaar is gaat je paard meestal vanzelf wat beter lopen.

Het ziet er mij uit als een beginnende combinatie, en daar is niet mis mee. Als je les krijgt zal het snel beter gaan.

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 21:49

Ik rij zelf L2 , maar wat er al in mijn bericht staat wegends last van me enkel die nog niet over is en lang niet meer gereden heb , is het nog even wennen , wij zijn geen beginnende combinatie , mijn paard weet nog niet goed hoe ze de benen en waar ze ze neer moet zetten! ,maar deze topic is gestolen

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 21:53

Zorro @ ik heb susie1981 alles uitgelegt en zei begrijp het nu ! , waarom ik afentoe fel uit de hoek komt,

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 21:55

Ik ziet geen slotje Knipoog
Er valt gewoon nog een hoop te verbeteren aan de balans en ontspanning, en daar mag best wat over gezegd worden.

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 21:56

Vandaag heb ik maar 10 min gereden met mijn paard , omdat ik snel en met spoed weg moest , dus nieuwe foto's komen binnekort , ik heb wel opgelet met mijn houding en mijn handen en het ging inderdaad beter Haha! , maar mijn paard loop nu ook kreupel aan de voorbeen denk ik ,

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 21:58

Kelly_ann schreef:
Ik ziet geen slotje Knipoog
Er valt gewoon nog een hoop te verbeteren aan de balans en ontspanning, en daar mag best wat over gezegd worden.

Kelly_ann @ ik weet niet hoe ik een slotje erop moet doen , en susie1981 zeg dat dat niet kan u'n slotje erop zetten!, ik vind het niet erg om cometaar over mijn houding enz maar er komen gewoon dingen uit de hoek wat mij pijn doet net als ( jij en je paard zijn niet een ) of jullie zijn een beginners comenatie , ik vraag om cometaar over mij houding mijn handen mij voeten maar niet over die harde dingen Boos!

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 22:00

Ik heb een lesgever die zz rijd , en die vind dat het beter gaat dus hij weet wel hoe en wat Haha!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:02

Dat zijn helemaal geen harde dingen Bloos!
Als je een beetje leest en het ook wil begrijpen snap je wat de mensen bedoelen.
En niet telkens er tegen in gaan, je kan zelf wel op L2 niveau zijn, maar jij in combinatie met dit paard is dat gewoon nog niet.

En een lesgever die zelf ZZ rijdt hoeft ook niet alles te weten hoor, en je plaatst de foto's hier op bokt, vind commentaar goed volgens je beginpost, maar nu wordt iedereen afgezeken omdat je zelf vindt dta het niet waar is.

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 22:05

X_marr @ Ik vind dat letterlijk wel harde dingen personelijk mijn mening , ik moet met mijn paard meer gaan lessen dat weet ik maar ik heb al un paar maanden niet gereden en het is even weer wennen , ik heb morgen weer les Haha! , ik vind het niet erg om cometaar te krijgen maar niet van zulke harde dingen , net zo goed zeg ik tegen jou van jij en je paard zijn geen combinatie samen jullie vind ik niks samen, dat vind jij toch ook niet leuk?, ik krijg het 30 keer te lezen van jij en je paard zijn geen een!

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 22:06

x_marr @ ik hoop dat je snap wat ik bedoel bij mij komt het letterlijk hard aan

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:07

x_Marr schreef:
Dat zijn helemaal geen harde dingen Bloos!
Als je een beetje leest en het ook wil begrijpen snap je wat de mensen bedoelen.
En niet telkens er tegen in gaan, je kan zelf wel op L2 niveau zijn, maar jij in combinatie met dit paard is dat gewoon nog niet.

En een lesgever die zelf ZZ rijdt hoeft ook niet alles te weten hoor, en je plaatst de foto's hier op bokt, vind commentaar goed volgens je beginpost, maar nu wordt iedereen afgezeken omdat je zelf vindt dta het niet waar is.

Hier sluit ik me bij aan.
Wel een leuk beestje Lachen

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:08

Jullie zijn samen niet 1 of jullie zijn er als combinatie samen niet uit vind ik eigelijk iets anders. Bloos

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 22:08

Nou laat die 30 keer dezelfde reactie maar ff zien dan Knipoog
Als ik een paard heb en iedereen vind ik dat ik er naar een zomerstop geen combi meer mee ben ga ik daar aan werken, niet zeggen dat het niet zo is etc, tuurlijk heb je weer tijd nodig, maar probeer wel dingen ana te nemen van andere mensen, want dan komt het vast helemaal goed Lachen