@ Jorieke; Hmm. Dan kan jij je hoofd geheel onhafhankelijk
van de rest van je romp draaien?

is verder ieder voor zich. Ik ben inderdaad ook niet zo groot,
1.55m ong.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Esperanca schreef:@ Michelle; Bedankt
@ Jorieke; Hmm. Dan kan jij je hoofd geheel onhafhankelijk
van de rest van je romp draaien?Nouja, zoals je al zegt; Het
is verder ieder voor zich. Ik ben inderdaad ook niet zo groot,
1.55m ong.
Esperanca schreef:@ Faelivrin; Hij was niet goed aangesingeld, erg hè...
KsVrPy schreef:Blueberry schreef:Bij die foto paard:'ik wil recht door' ruiter: 'ik wil niet rechtdoor'. Kijk je wel recht voor je uit! Niet zo gek dus dat je paard denkt dat 'ie rechtdoor moet. Sturen vanuit je heupen dan krijg je ook geen 'ruzie' met je binnenhand
Verder heel netjes, inderdaad is lesnemen wel verstandig vooral omdat jij je wat onzeker zegt te voelen. Dat zal hij uiteindelijk gaan weerspiegelen naar jou.
Uhm... Z'n ogen zitten niet in z'n nek toch?
Dat paard weet toch niet dat je naar een letter kijkt?
Maar goed, zacht eitje.
Leuk beestje! Hoe groot is hij?
Die kleur pad staat hem ook goed.
Blueberry schreef:hahaha! komop zeg! Nooit dressuurles gehad ofzo?
Iedereen weet toch dat als je ergens heen kijkt je automatisch je lichaam mee draait. Je gewicht op je andere staartbeenknobbel zet waardoor het paard zal inbuigen. Als je dan nog iets je hand opzij doet en je benen aanlegt dan heb je een wending zoals een wendig bedoeld is. eerst je lichaam om voor te bereiden dan je hand, niet andersom. Ga de boekjes nog maar even nalezen
Blueberry schreef:misschien beter als je dan geen commentaar geeft? Wel zo handig als je weet waar je het over hebt als je mensen tips wil geven
Iedereen weet toch dat als je ergens heen kijkt je automatisch je lichaam mee draait. Je gewicht op je andere staartbeenknobbel zet waardoor het paard zal inbuigen. Als je dan nog iets je hand opzij doet en je benen aanlegt dan heb je een wending zoals een wendig bedoeld is. eerst je lichaam om voor te bereiden dan je hand, niet andersom. Ga de boekjes nog maar even nalezen
KsVrPy schreef:Blueberry schreef:misschien beter als je dan geen commentaar geeft? Wel zo handig als je weet waar je het over hebt als je mensen tips wil geven
Het is toch ook geen tip?
Ik weet best waar ik het over heb hoor.
Ben geen beginnertje ofzo als je dat soms denkt.
Ik geloof dat je het iets te serieus opvatte allemaal.
Ramiro schreef:Leuk paardje, dat is weer eens iets anders dan een kwpn'er.![]()
Het rijden ziet er iets wat onzeker uit maar dat komt vast wel goed met de juiste begeleiding.Blueberry schreef:hahaha! komop zeg! Nooit dressuurles gehad ofzo?
Zo heb ik het ook geleerd, maar sinds wanneer hebben mensen een staart? Het zijn zitbeenknobbels