Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lauss schreef:_angela_ schreef:ehh... [6]Goeed! ???? nee dus! dat is 1 brok spanning! Je paard is daar totaal niet nageeflijk, en zet zicht helemaal vast in hals en rug..... en nageeflijk vragen doe je niet door je handen zo vast te zetten...
Niet? En ik maar denken dat dat dé manier wasMet zagen heb ik het ook geprobeerd, maar daar werd hij een beetje chaggo van.
snippy schreef:ze bedoeldt dat sarcastishe angela
anders had ze wel neer gezet braaf paard of is dit goed?
ze bedoelt het van goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed ahum...
Ronnie25 schreef:Zoo zeg ziet er echt súper goed uit zeg!! Gave anti-set zeg!! Helemaal hot
Je rijd erg netjesGa zo door !!
Wat je met setjes doet maakt me niet uit, vond dit wel grappig maar je paard loopt op 9 van de 10 foto's zo ontzettend gespannen, drukt zijn onderhals eruit en zet zijn complete rug en achterhand vast zo te zien.
Int vervolg setjes achterwege laten,die verpesten alles

_angela_ schreef:ik zit net ook even je profiel te bekijken, en daar is het een veel fijner beeld! Als dit het resultaat is van je prive lessen... dan zou ik toch een andere instructie zoeken...
) Wildgirl schreef:en het geeft nog les ook....
Praten hier nog steeds over een persoon hoor
. Ik ben zelf ook een grote nrps-fan (heb er zel ook eentje namelijk
) Verder vind ik het jammer dat je geen cap en laarzen draagt, maar dat is je eigen keuze. Laarzen kunnen trouwens een goede bijdrage doen aan een betere houding en zit is mijn ervaring. Als ik jou was zou ik eerst wat meer aan de ontspanning van je paardje gaan werken voordat je gaat oefenen op doorzitten want dit ziet er voor jullie beiden niet echt confortabel uit. Als je paardje ontspannen loopt zal het doorzitten ook gelijk een stuk makkelijker gaan. Het aan de teugel rijden gaat dan vanzelf als je tijdens die ontspanning wat meer geslotenheid gaat vragen vanuit je zit vandaan. Veel plezier samen met oefenen.Lara_Silver schreef:Ik zat dus ook al in je profiel te kijken, hoe kan het dat in je profiel een ontspannen netjes lopende pony loopt en (nog wel na prive lessen) hier opeens een totale losbol rondcrosst? Sorry maar dan zou ik toch echt gaan wisselen van instructie!
dorienkee schreef:( ik ga niet in op gespannenheid en dergelijke want dat word hier teveel herhaald) maar een andere vraag: vanwaar die bijteugels?

Denise_Perla schreef:Wildgirl schreef:en het geeft nog les ook....
Uhhh....
Het?Praten hier nog steeds over een persoon hoor

Born2BCrazy schreef:Het geeft een zeer gespannen indruk. Pony lijkt idd de rug weg te drukken..lijkt me niet echt lekker doorzitten.
dorienkee schreef:( ik ga niet in op gespannenheid en dergelijke want dat word hier teveel herhaald) maar een andere vraag: vanwaar die bijteugels?