Hulstkamp's Leandro (Aester El Niño) @ welsh sportdag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Pansy_

Re: Hulstkamp's Leandro (Aester El Niño) @ welsh sportdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 22:17

we zijn ook bezig met de ontspanning in de kaak hoor Lachen
en hij duikt nu nooit meer, omdat hij ook niet meer op de voorhand loopt (als hij op de voorhand loopt gaat hij duikelen, maar op dit moment loopt hij recht en soms op de achterhand)
misschien is het ook wel een klein verschil in training van ons, ik wil hem gewoon lekker in evenwicht hebben lopen, dat hoofd komt later (en idd, die ontspanning is heel belangrijk, maar hij ontspant de kaak ook steeds meer op deze manier) en hij kan niet goed in evenwicht lopen als hij te diep loopt. hij mag zijn neusje er wel meer uit hebben, maar dat doet hij meestal niet als we goed aan het werk zijn. hij kiest dus de beste houding voor zijn hoofd zelf.
ik vraag hem niet door tot ontspanning, ik laat hem hier lopen en laat hem zelf ontspannen.
(beetje onduidelijk misschien Bloos het is moeilijk uitleggen)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 23:21

LoveLeandro schreef:
we zijn ook bezig met de ontspanning in de kaak hoor Lachen
en hij duikt nu nooit meer, omdat hij ook niet meer op de voorhand loopt (als hij op de voorhand loopt gaat hij duikelen, maar op dit moment loopt hij recht en soms op de achterhand)
misschien is het ook wel een klein verschil in training van ons, ik wil hem gewoon lekker in evenwicht hebben lopen, dat hoofd komt later (en idd, die ontspanning is heel belangrijk, maar hij ontspant de kaak ook steeds meer op deze manier) en hij kan niet goed in evenwicht lopen als hij te diep loopt. hij mag zijn neusje er wel meer uit hebben, maar dat doet hij meestal niet als we goed aan het werk zijn. hij kiest dus de beste houding voor zijn hoofd zelf.
ik vraag hem niet door tot ontspanning, ik laat hem hier lopen en laat hem zelf ontspannen.
(beetje onduidelijk misschien Bloos het is moeilijk uitleggen)

Ik vind t er goed uitzien Ja Je bent zeker op de goede weg!!!

sanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 12:04

Wat een plaatje van een pony! Echt een hele leuke! Aan de aanleuning moet je inderdaad nog wat werken. Bedenk wel, dat ronder aan de voorkant niet altijd betekent dat hij op de voorhand gaat. Probeer eerst dus achter te activeren, dan kun je voor wat meer vragen. Daarin blijven schakelen en dan heb je én een goed achterbeen én een fijn bewerkbare bovenlijn!

Heel veel plezier nog met deze knapperd!

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 13:05

hey jolanda! Haha! daar is tie weer! Haha! jammer dat het voor jou gevoel wat minder ging, maar ik blijf jullie een top combi vinden!
Ik had ook nog een berichtje in je andere topic gezet had je die nog gelezen? Knipoog
Nou ja hoef eigenlijk weinig te zeggen je weet mijn mening al haha!

Liefs Bernadet

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 13:13

bedankt allemaal!

sanne_ schreef:
Wat een plaatje van een pony! Echt een hele leuke! Aan de aanleuning moet je inderdaad nog wat werken. Bedenk wel, dat ronder aan de voorkant niet altijd betekent dat hij op de voorhand gaat. Probeer eerst dus achter te activeren, dan kun je voor wat meer vragen. Daarin blijven schakelen en dan heb je én een goed achterbeen én een fijn bewerkbare bovenlijn!

Heel veel plezier nog met deze knapperd!

dankje!
klopt helemaal wat je zegt, alleen moet leandro eerst sterk genoeg zijn om voor rond te kunnen en niet op de voorhand te lopen. Lachen
en hij is nog maar 4. misschien is het bij hem ooit wel goed om ronder te lopen, misschien wel niet. op dit moment is dat niet slim.

bernadet! tuurlijk is het leuk om af te spreken! moeten we maar even kijken wanneer het kan Lachen
heb je niet een leuke verzorgpony?? Haha! dan kan je hier wel een keer komen, doen we direkt een fotoshoot!
maar de rest bespreken we wel via pb.. Bloos

[edit: typo]