Stoere Fries @ work! van 2 maanden terug naar nu

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pearl_tje

Re: Stoere Fries @ work! van 2 maanden terug naar nu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:33

de foto´s in de bak vind ik er nog niet zo fijn uitzien te gespannen, misschien voelt het wel heel anders maar zo ziet het er uit.
En idd erg veel lol met je knol, ga zo door en het gaat helmaal goedkomen.
Maar die van op het land zien er een stuk fijner en ontspannender uit!

DenisSjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:35

Wauw wat een verschil en wat een mooie fries!Ik heb er heel veel gezien maar deze is echt heel mooi!
Ik denk dat het alleen beter is als je geen bandage's aan doet...Aangezien dat hij sokken heeft knelt zijn voet af.. Nagelbijten / Gniffelen

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:36

Eliine schreef:
Rens_ke schreef:
Op foto 8 loopt ie met zn mond open. Trek je hier heel erg? Of liep hij met het bit te ouwehoeren?

Hij kan zich soms nog wel eens sterk maken, zeker op het land want daar is het natuurlijk allemaal veel leuker dan in de saaie bak. Op deze foto moest ik hem waarschijnlijk even corrigeren omdat hij richting stal uit wilde zwenken, en dan moet ik soms echt even streng met mn hand zijn.

Aahh kijk eens aan! Dat verklaart een hoop! Lachen Een paardje met een karakter dus Knipoog

EliineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 12:28

DenisSjje schreef:
Ik denk dat het alleen beter is als je geen bandage's aan doet...Aangezien dat hij sokken heeft knelt zijn voet af.. Nagelbijten / Gniffelen

Dat valt ontzettend mee hoor Knipoog Het grooste deel van de sok zit namelijk onder de bandage dus knelt het ook niet. Kwestie van goed bandageren Knipoog

@ Rens_ke : karakter heeft ie zeker Ja en op het land komt dat er iets meer uit dan in de bak Knipoog maar verder blijft het een echte goeierd en zou ie nooit n vlieg kwaad doen, ben ook echt niet bang dat ie er vandoor zou schieten of gaat bokken oid. Maar voor de fotografe werd het wat lastig als ik steeds enorme bochten ging maken Nagelbijten / Gniffelen

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 12:32

leu k paard
alleen zou ik er op letten dat je hem meer over de rug rijd
En wat heb je voor sporen om zeg!!!!!!!!

EliineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 12:41

frieske schreef:
leu k paard
alleen zou ik er op letten dat je hem meer over de rug rijd
En wat heb je voor sporen om zeg!!!!!!!!

over de rug rijden e.d. zijn we nog heel hard mee bezig. Kunt natuurlijk geen wonderen verrichten in 2 maanden Knipoog
Die sporen rijd de eigenaresse ook mee, en moet ik ook mee rijden van mijn instructrice, omdat hij nogal wat lui aan het been kan zijn. En ik moet zeggen het is vele malen fijner om een klein tikje met deze sporen te moeten geven en hij loopt netjes door, dan hem steeds maar weer vooruit te moeten schoppen en slaan met knopsporen en zweep. Maar in het begin vond ik deze sporen ook wel intimiderend hoor Ja maar ik gebruik ze heel rustig en dan gaat het prima.

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:02

wouw zeker een mooie vooruitgang!
en wat een prachtig paard
en mooie foto's ziet er echt al leuk uit Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:54

Ziet er heel leuk uit!
Mooi dier en jullie zijn enorm vooruit gegaan!
Alleen nog ietsje te ver naar achteren met je schouders,
dat maakt het beeld minder mooi..