Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ziet er leuk uit! Lekker ontspannen enzo. 
zap schreef:Leuk paardje! Loopt lekker, zo te zien
Op het filmpje zie ik wel dat het lijkt alsof je op de linkerhand erg veel stelling vraagtn (vooral in tegenstelling met de rechterhand) en dat het paard daardoor wat over de buitenschouder weg lijkt te vallen. Ook in je stukjes wijken en schoudervoor (zag ik toch op het filmpje) heeft het paard erg veel stelling waardoor juist het binnenachterbeen niet helemaal onder kan treden. Probeer het paard rechter te houden op de linkerkant en dan vooral in de hals. Met wijken en schoudervoor kan je dan het binnenachterbeen veel beter activeren en kan het been beter ondertreden!
Veel succes met trainen!
Brownwood schreef:Dit is sprekend mijn Burggraaf, precies dezelfde bouwn en exacht dezelfde kop.

Pashon schreef:paard loopt netjes, mag naar mijn idee nog meer op de achterhand komen.
Mooi hoor. Echt leuk dier, helemaal mee eens. 

Maar 't staat haar wel leuk vind ik, omdat ze ook zo'n roest-snuit heeft 

Natuurlijk zijn er nog puntjes.. maar je houding vind ik meevallen (echt hoor!) en je paard loopt er lekker ontspannen en soepel bij!

Dan heb ik al genoeg ervaring met deze dame 
en het hoofdstel staat haar niet verkeerd nee, past zo mooi bij haar snoetje!
Echt super!! Achterhand ook goed erbij, alleen let idd op je houding zoals al gezegd is!