Nadia & Abe @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loveyoutoo

Re: Nadia & Abe @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:37

Nadia2 schreef:
hij gaat zelf aan de teugel ik hoef niks tedoen.. hij hoeft het niet van mij maar het is gewoon ontspanning dat heeft hij altijd al gedaan,,,

Dat geloof ik niet als ik naar foto 5 kijk.
Daar trek je toch duidelijk in zijn mond...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:40

Levensgevaarlijk...dat is wat ik ervan denk! Zorg op de eerste plaats dat je zelf de juiste kleding en zeker goede schoenen aanhebt!! Het zadel en hoofdstel kunnen ook wel wat beter op maat. Het ziet er erg onproffecioneel uit allemaal. Zoek iemand die je kan helpen met het africhten van deze mooie fries.
Sorrie...ik schrok echt een beetje van de foto's.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:43

loveyoutoo schreef:
Nadia2 schreef:
hij gaat zelf aan de teugel ik hoef niks tedoen.. hij hoeft het niet van mij maar het is gewoon ontspanning dat heeft hij altijd al gedaan,,,

Dat geloof ik niet als ik naar foto 5 kijk.
Daar trek je toch duidelijk in zijn mond...

Precies! Een fries loopt vaak van zichzelf al in een heel andere houding dan een ander paard. De meeste friezen moet je "eruit" rijden ipv aan de teugel trekken.

kijk ff naar de eerste foto;s en dan vanaf foto 8. Zie je zooooooo duidelijk dat ie er meer lol in heeft.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 20:16

Hij leunt zelf heel erg aan de teugels, en wat betreft die foto's dat hij er meer lol in heeft.. Dat was iedere keer weer in diezelfde hoek.. Waarom weet ik ook niet..

Het gaat nu een stuk beter! Hij leunt lang zo veel niet meer en door tips die hier gegeven zijn gaat het al veel beter! Bedankt daarvoor! Haha!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:23

Ik heb zelf het idee dat hij zijn tong over het bit heeft, ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien Knipoog

Let er verder idd goed op dat je met de juiste spullen op je paard gaat zitten, dit voor je eigen veiligheid.

Succes met hem.