Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

oordat je dan in balans bent, kan je makkelijker meegeven met de hand, en hoef je hier geen steun mee te zoeken...
.
.
. En je zegt dat je geen vertrouwen had en dat daardoor de sprongetjes laag zijn, maar eerlijk gezegd vind ik dit helemaal niet zo laag
.
. Misschien een volgende keer je stijgbeugelriemen een gaatje korter, dan kun je ook je knieen beter aan je zadel houden.
. 

'
maar 't viel allemaal reuze mee gelukkig 

), 1e paar keer was het beeeeeetje slingerend
maar dat was mijn eigen schuld omdat ik nog teveel afwachte en niks deed, maar als ik een beetje meer ging rijden ging het stukken beter,
maar dat is dus ook een puntje om op te letten 
) daardoor durft ze soms nog niet helemaal de rug los te laten, ook niet met een zadel wat wel goed ligt, maar dat komt ook wel weer als ze eenmaal door heeft dat het niet meer drukt op haar schoft... 

en dan is ze zelf ook helemaal trots op haarzelf dat het gelukt is
leuk paard....
komt vanzelf wel weer, had niet durven denken dat ik al zo snel dit zou springen 
al na een paar sprongetjes, zou vast ook wel een beeetje door de zenuwen gekomen zijn 
)
nati schreef:Is dit een grapje?wat een leuk paard, jullie zullen vast een leuke combi zijn,
maar ik denk wel dat jullie het idd maar bij de dressuur moeten houden.......
Ik denk dat als je merrie niet zo'n lieverd had geweest dat je er allang een paar keer had naast gelegen.
dus denk om je houding (die vind ik echt wel heel erg), het dressuur zal waarschijnlijk wel beter zijn, maar dit vind ik (vooral nog met zo'n jong ding) best erg
...
overigens is dit niet heel kwetsend bedoeld ofzo hoorgewoon nog even oefenen, van je merrie vind ik het heel stoer en knap!
Houding is niet optimaal maar had ook niet anders verwacht. Springt zeker netjes.
En Whit blijft heel mooi natuurlijk!! 
En daarbij, het is maar voor de lol en afwisseling, jullie hebben er beide plezier in, dat is goed te zien! Ik vind dat je trots mag zijn op jezelf en op Whit!!

Hoeveel paarden heb je wel niet? chanora schreef:@karinvdm,, Ik zat even in je profiel te kijken, ik houd helemaal niet van schimmels maar deze![]()
Super gaaf beestHoeveel paarden heb je wel niet?
KarinvdM schreef:chanora schreef:@karinvdm,, Ik zat even in je profiel te kijken, ik houd helemaal niet van schimmels maar deze![]()
Super gaaf beestHoeveel paarden heb je wel niet?
Op dit moment maar eentje!
De rest is allemaal verkocht.