ziet er goed uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De sluitertijd stond niet goed..
Mijn fout, I know.
maar gewoon door oefenen

capopjekop schreef:Je broertje is echt schattig en dat hondje ook
Phylos schreef:hele gave foto's ziet er super uit
heb jij niet mee gedaan bij horse and co?
voor primeval achtig iets? en jij mocht toen toch met anky rijden ofzo?
of heb ik het mis? ben benieuwd
toch gefeliciteerd met het behalen van je plaats op het NK ik vind het sowieso al knap als je daar mag rijden en dan al helemaal in de Z
ik had de audities gewonnen samen met een ander meisje. Zij mocht met Anky rijden en ik heb samen met Imke Schellekens een pas de deux gereden! haha wat goed dat je dat weet zeg! de audities zijn wel al uitgezonden maar de beelden van de pas de deux zelf komen pas in het nieuwe seizoen (volgende maand) dus ik ben ook heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
fleurholl schreef:Phylos schreef:hele gave foto's ziet er super uit
heb jij niet mee gedaan bij horse and co?
voor primeval achtig iets? en jij mocht toen toch met anky rijden ofzo?
of heb ik het mis? ben benieuwd
toch gefeliciteerd met het behalen van je plaats op het NK ik vind het sowieso al knap als je daar mag rijden en dan al helemaal in de Z
Ja klopt!ik had de audities gewonnen samen met een ander meisje. Zij mocht met Anky rijden en ik heb samen met Imke Schellekens een pas de deux gereden! haha wat goed dat je dat weet zeg! de audities zijn wel al uitgezonden maar de beelden van de pas de deux zelf komen pas in het nieuwe seizoen (volgende maand) dus ik ben ook heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
![]()

. taurus schreef:Fleur jij mag daar tenminste rijden,dat kan niet iedereen zeggen,denk dat er vele trots op je zijn!!!
Diegene die commentaar hebben bereiken zelf niets,en een foto is een fragment opname dus wil niets zeggen over de algehel proef!
Wij zijn in iniedergeval trots op jou!!!
Echt Toppie jij komt er wel............!
Appuyement ziet er ook erg netjes uit
Ga zo door

dejavu schreef:@beloved, hier sluit ik me bij aan!
Verder: een supermooie pony en je rijdt hem netjes! Succes in het Z2!
alweer gezeik?!