Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aerdenhout1 schreef:oei oei oei....ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat de eigenaar van dit paard zelf dan wel niet rijd??
als het paard al te sterk is om op een trensje bereden te worden Karoliefje_ schreef:Dit is geen stang en trens?
Verwacht niet zoveel vanals het paard al te sterk is om op een trensje bereden te worden
mustangbokt schreef:gewoon nog even voor de duidelijkheid, want anders ga ik hier misschien nog door voor een onverantwoorde dierenbeul...
ik heb deze weinig flatterende foto's geplaatst omdat ik vond dat ze echt duidelijk aantoonden wat er zoal mis gaat. en duidelijke foto's lokken rake commentaar uit... En tussen al deze opmerkingen heb ik heel wat nuttig materiaal bij elkaar gesprokkeld dat me als leidraad kan dienen voor het werk dat komen gaat! Ik heb me bewust door de modder gesleurd (en eerlijk gezegd, sommige van jullie opmerkingen kwamen toch een beetje hard aan) maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat dit nu eenmaal deel uitmaakt van het leerproces...
en als dit jullie kan gersutstellen: ik was zowiezo van plan om met haar vanaf nul te beginnen. voorwaarts-neerwaarts, cirkels, overgangen... zelfs galop gaat even in de koelkast...
afspraak binnen enkele maandjes om de vooruitgang te bewonderen?
Ook daarvan kun je leren en ook daarop kun je zinvol commentaar krijgen
Fianne schreef:Vaker met stang en trens gereden..?