En gefeliciteerd met je resultaten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oh ja en zoals ik zondag zei, fjordy ziet er zo goed uit, complimenten.
! Hij heeft nu een strak lijntje !meggiemeg schreef:Geweldig team zijn jullie samen.
Je hebt een hoop verschillende gezichten tijdens het springen! Een prachtig shabrakje heb je zeker in combinatie met je peesbeschermers!
! Gelukkig matchde de kleuren goed samen
!squid schreef:Voor het crossen heb je wel erg lange beugels...verder ziet het er goed uit!
, ik ben van de zomer geopeerd aan mijn rechterknie. Die mag daarom nog niet te gebogen zitten. Dus moet wat langer
!Foryourneeds schreef:hey
ziet er erg goed uit voor een fjord zeg! Springt fijn.
Let er wel op dat je contact houdt en niet alles weggooit.
Veel succes verder
, Vooral bij galop en de waterbak gooi ik hem los.Katja schreef:Wat een goed springende fjord.
Ik stoor me een beetje aan het feit dat het pessoabit bij de meeste sprongen nogal opgetrokken zit dat is niet echt prettig voor je pony.
.
Amber_ schreef:Ik vind je handhouding boven de sprong eigenlijk heel fijn ogen maar toch zit op best wel wat sprongen je bit erg hoog. Misschien de moeite waard om eens te proberen hoe het met twee teugels aan de pessoa bevalt. Dan kun je ingrijpen als je hem nodig heb (neem aan dat je hem niet voor de sier erin hebt hangen) maar komt hij boven de sprong mooier naar beneden te hangen.Katja schreef:Wat een goed springende fjord.
Ik stoor me een beetje aan het feit dat het pessoabit bij de meeste sprongen nogal opgetrokken zit dat is niet echt prettig voor je pony.
Ik vind het eigenlijk reuze mee vallen. Hij heeft boven de sprong genoeg ruimte, en ik heb ook niet het idee dat ik hem belemmer ofzo. Op meeste foto's zie je wel dat het heel licht contact is (ontspannen teugel) Maar bij sommige ook wel hoor.
! 

QuickSilver schreef:Hey jou heb ik gezien herken je setje! Super fjord heb je! De Fjorden deden het ook echt het best daar heel mooi om te zien die sprongen alle verwende kids met dure pony's eruit
!
!
!