hihi bedankt! ja ik vind het nu belangrijk dat hij goed (in de zin van gezond) leert lopen onder het zadel, het aanmodderen wat we tijden gedaan hebben was écht niet goed voor hem, dat hebben we gemerkt.
als hij lekker aan het werk is wordt hij vanzelf ronder, maar daar werken we nog helemaal niet aan. kom allemaal wel, eerst maar eens lekker door dat lijf, achterhand wat sterker maken... ik probeer zo min mogelijk aan zijn mond te zitten, we hebben een tijdlang bitloos gereden en Faram is nu superlicht aan de teugelhulpen... en dat wil ik graag zo houden, hihi!
gisteren hebben we ook longeerles gehad (omdat ik bang ben om nog met dit zadel te rijden, niet goed is niet goed imo, dus ik rij nu even niet of kort zonder zadel, maar dat is ook niet ideaal, aangezien je dan zo snel weer gaat 'modderen'), dat ging super, hij moest ook daar meer voorwaarts maar hij pakt het allemaal zó makkelijk op! instructrice denkt ook dat hij nog wel eea in zijn mars heeft, dus wie weet gaan we toch nog op concours ooit, hihi!
overigens krijgt meneertje donderdag a.s. een nieuw zadel, van deze krijg ik het geld terug en dan gaan we voor volledig nieuw, en tot in de puntjes perfect... hihi ik ben heel benieuwd wat het gaat worden!